Inlägg från: Anonym (Håll i honom!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Håll i honom!)

Min man är ej kåt av sig, jag mår dåligt över detta

Du har hittat ett guldkorn. Mannen som många kvinnor drömmer om. En man som kan känna kärlek. Och inte bara tänker med kuken som alla män gör. Hjärta

• Anonym (Håll i honom!)
    Kevlarsoul skrev 2022-10-22 08:24:23 följande:
    Åh, vet du, att du har så jävla rätt. 
    Han gör allt för mig. Alla i min närhet älskar honom. Han extremt lojal dessutom. Bara jag som är lite halv störd kanske. 
    Som du själv skriver: Han är inte särskilt kåt av sig, vilket förvånar mig enormt då jag aldrig varit med en man som inte är minst lika taggad på sex som jag är.

Din man är ju annorlunda jämfört med dom männen du haft, så han måste haft något speciellt som du föll för.
  • Anonym (Håll i honom!)
    Kevlarsoul skrev 2022-10-22 09:46:33 följande:
    Ja, helt rätt egentligen. Jag är ganska hemskt på sistone när jag har tagit upp det här. För jag har nästan lagt det som att det är något fel på honom. Han är ju man, han ska vara kåt och jag vet att jag ser bra ut  så vad är problemet? 
    Frågan är om en man någonsin är bra nog? Kvinnor är trötta på män som är kåta och vill ha sex med kvinnor. Sedan när män inte är så kåta som kvinnor förväntar sig, hon är ju kvinna som ser bra ut och det är "givet" att män vill ha henne, då är inte det heller bra.
  • Anonym (Håll i honom!)
    Anonym (?) skrev 2022-10-22 10:24:51 följande:
    De kvinnor som klagar på att män bara tänker på sex är nog inte samma kvinnor som klagar på att deras män har låg sexlust.
    Det finns många kvinnor som klagar på män och mäns sexualitet.
  • Anonym (Håll i honom!)
    Kevlarsoul skrev 2022-10-22 10:38:52 följande:
    Jo, men det är exakt som du skriver. Helt rätt. 
    Samtidigt så kan man förstå dig också. Du vill ha t ex spontant hångel och att mannen vill det lika mycket som dig.
    Svårt.
  • Anonym (Håll i honom!)
    Kevlarsoul skrev 2022-10-22 11:07:18 följande:
    Ja, det är ju liksom ett starkt driv jag har som jag måste dämpa och anpassa efter någon. Det är jättesvårt att dämpa det och tänka/känna annorlunda. Jag blir orolig för mig själv och för att jag förstår otrogna människor mer idag än vad jag gjorde förr. Och jag känner mig som en sämre människa än honom för att jag tänker så, och för att han inte alls har sådana bekymmer. Han är jättenöjd och extremt lojal. Om jag frågar vad som gör honom kåt eller vad som är sexigt, så säger han alltid "du är sexig, ingen annan är sexig". Eller utmanade underkläder, det tycker han är helt nonsens. Det är opraktiskt och det stör honom. Naken är bäst, eller typ sportiga underkläder. Och jag älskar att han är sån egentligen. Jag känner mig älskad och trygg. Men jag tycker t.ex att andra män, och såklart min man, är sexiga. Jag fantiserar hejvilt om andra, dagligen.
    Det låter som att du vill kunna ge dig hän. Det kan man förstå. Livet är ju kort.
Svar på tråden Min man är ej kåt av sig, jag mår dåligt över detta