Min man är ej kåt av sig, jag mår dåligt över detta
Vill börja inlägget med att skriva att min man, som jag har ett barn med, är typ mitt på riktigt min andre hälft. Han och jag passar på så många plan. Jag älskar honom så innerligt, så himla starkt. Och jag v.e.t att han känner minst likadant för mig. Jag tror ibland att han älskar mig mer.
Allt det här gör det bara så himla jobbigt för mig. Han är inte särskilt kåt av sig, vilket förvånar mig enormt då jag aldrig varit med en man som inte är minst lika taggad på sex som jag är. Han har varit såhär även innan vi hade barn. Han är inte heller särskilt passionerad i sexet, han gillar t.ex inte att hångla, vilket också är jättejobbigt för mig. För mig är passion så jävla viktigt, jag är så passionerad i mycket och framför allt i kärleksrelationer. Jag tänker på sex jätteofta. Men för honom är det jobbigt om jag t.ex tar på hans kuk spontant, eller säger att jag vill suga av honom, m.m. Han blir som obekväm. Jag har frågat om han ej är attraherad av mig, eller om han vill att jag ska göra något annorlunda, men han säger att det handlar om stress, eller att han bara inte är lika kåt som jag. Men jag förstår inte att han inte kan vara det. För mig är sex så himla naturligt, är som att äta för mig. Och jag har aldrig varit med om sådant här tidigare.
Jag har nämnt många gånger att det här får mig att må dåligt, på riktigt. Att jag inte vet hur det kommer att påverka oss i längden.
Jag har ALDRIG varit otrogen, jag har ALLTID avskytt otrohet och allt som har med det att göra. Och jag hatar att jag börjar förstå varför folk är otrogna mot varandra. Jag fantiserar om andra män. Jag vill ha sex med andra män, men samtidigt ha kvar min man för det finns ingen som honom, ingen som går att jämföras med honom. Så mycket älskar jag honom.
Handlar inte bara om att jag är kåt men typ hela min existens dämpas. Det låter så dramatiskt men typ ett ljus i mig släcks av att inte ha det här passionerade, intensiva sexlivet. Jag mår dåligt av det. Jag känner att jag måste försöka leva med det.
Någon som känner igen sig?