Wolfie13 skrev 2022-10-12 21:14:11 följande:
Inte ens vilda hästar hade hållit mig ifrån mina barn... Hade stått utanför deras skola och hem dag som natt om det var det som behövdes. Hade hellre inte funnits än att vara utan dem.
Det här är inget normalt beteende, oavsett relationen med pappan. Ingen (vanlig) förälder skulle bara kunna avsäga sig sitt lilla barn för att hen eller pappan sagt något, det förstår du väl? (Och speciellt inte om det är en kass pappa som barnen uppenbarligen mår dåligt hos! Då vill man väl ännu mer skydda och finnas där )
Förutom saknaden man skulle känna (om jag typ upplevde detta i fyra DAGAR hade det varit för plågsamt), hur kan man ens andas under alla dessa år som man inte får hålla sitt barn?? Julafton, föelsedagar, livet i stort, nä jag fattar inget av detta faktiskt.
Men ja, att hon mår dåligt, det förstår jag verkligen. Ni låter som en jättemärklig familj och jättesorgligt är det.
Det är såklart märkligt. Då jag ej vet någon annan detta har hänt för.
Men jag har varit hem till dom, jag har varit på skolan. Jag har haft möte med rektor, kurator på elevhälsan.
Men ibland händer det när föräldrar är i konflikt att barn väljer sida. Jag hade inte samma förutsättningar som pappan att behålla huset.
Ta som bara fixa BankID,Swish till sonen. Det går inte eftersom pappan inte vill samarbeta.