Försöka bli gravid med pcos
Har också PCOS och behöver äta letrozol för att lyckas bli gravid. Har en son som är född i januari efter dubbeldos med letrozol och försöker nu med syskon
Har också PCOS och behöver äta letrozol för att lyckas bli gravid. Har en son som är född i januari efter dubbeldos med letrozol och försöker nu med syskon
MtS19: Skönt att det gick bra för er! Men hemskt att få höra att man aldrig kommer kunna få barn själv. Sjukt att en läkare kan vara så okunnig! Har också hört att viktnedgång kan hjälpa en på traven, så det är också ett mål jag har. 😊 Skönt att det gick snabbare med andra barnet. Man vill ju helst inte behöva kämpa i flera år med varje barn för då är det risk att man inte hinner få dom antalet man vill ha innan man blir för gammal. Är 33 år, så hoppas såklart att det går relativt fort att bli gravid. 😊
Hur går det?
Här kom mensen idag och ska börja med letrozol på fredag!
Uppdatering från mig. Efter progesteronkrämen åkte jag på mens 🤣 Kanske var rätt väntat då ökat progesteron framkallar mensen. Men konstigt att det står att det är låga nivåer som ska hjälpa till med ägglossningen. Blir ju tveksam då på om man ska smörja dag 7 till 14 som det står i instruktionen. Aja, jag avvaktar och ser vad som händer dom kommande veckorna. 😊 Vill ändå inte smörja nått mer förrän jag har varit hos gyn och tagit prover.
Hur går det för dig barnlängtan2021? 😊
Själv valde jag att skippa progesteronkrämen fram till jag varit hos gyn. Hoppas kroppen klarar av att ägglossa själv en gång innan dess. 😅
åh, har du fått någon tid än?
var på ultraljud tidigare i veckan, hade två ägg som vuxit lite men var alldeles för små. Så har fått en ny tid på tisdag och förhoppningsvis har iaf ett av äggen vuxit till sig då!
Hur går det för dig? 😊
Jag fick bekräftat på ultraljud idag att jag äntligen fått ägglossning, så nu är det bara hålla tummarna och hoppas på en julklapp 🤞🏼
Är det gyn som skriver ut letzorol eller vad det heter 😊