Grönaste skrev 2022-11-02 20:02:18 följande:
Måste få skriva av mig lite till er som kanske är i samma sits. Jag använder både CB advanced och stickor. Stickorna visar inget som helst tecken på att ÄL är på gång medan jag fick blinkande gubbe på CB igår och idag. Men den kan ju vad jag förstår blinka ett tag innan den känner av att LH stiger och ge fast gubbe.
Jag känner mig så stressad inför helgen. Enligt mina appar och tidigare ÄL så bör ÄL ske på lördag och då förstår jag ju att det inte är fast gubbe än eller att stickorna börjat visa något.
Problemet är att min sambo nu ska iväg fre-sön. Så typiskt när jag tänkt att vi ska skaffa barn hela helgen Nu får jag nästan hoppas på att ÄL sker tidigare så att vi hinner med innan han åker eller att det sker några dagar senare så vi kan köra på söndag.
Har hittills kört babydansen måndag och tisdag och planerar att köra onsdag och torsdag med så får vi hoppas att det räcker även om jag verkligen hade velat pricka in ÄL den här månaden.
Hur gör ni andra? Lägger ni fokus på just ÄL-dagen eller varje dag inför? Och är det någon mer som kör på CB advanced och hur många dagar har ni fått blinkande gubbe isåfall?
Vi lyckades inte denna gång men vi körde på varannan dag inför ÄL och försökte hålla i det tills ÄL blivit
Trefaldigmästareikärlek: hade du testat ? Låter ju väldigt positivt måste jag säga, kan ju bara vara så att du får hcg stigning lite senare. Så testa varannan dag eller nått 😊 heja heja hoppas jag inte ser dig i Dec gruppen 🤭❤️