Inlägg från: Anonym (Foodie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Foodie)

BIM november 2022

Trefaldigmästareikärlek
    Mensvärk, trött, frusen, ömma bröst. Alla symptom samma som inför mens. Det känns som den ska komma när som helst. Har skrivit en symptomdagbok haha, tänker att tar det sig inte denna månad har jag att jmf med nästa månad för verkar ju som att man glömt vad "normalt" är 😆

Har du några andra symptom bortsett från magen och uppstötningar?

• Anonym (Foodie)

Amoureux: åh såhär strecket, vågar man säga grattis 🙏💕

• Anonym (Foodie)
    Cocachins skrev 2022-10-31 13:45:05 följande:
    Alla känslor på en och samma gång; massa glädje och också så omtumlande och livsförändrande att få ett positivt graviditetstest. ❤️❤️❤️ Wow det känns så overkligt. Tog ett ?vanligt? imorse och anade något men tänkte det lika gärna kunde vara inbillning. Köpte ett testa tidigt och ett digitalt på apoteket som jag tog nu vid lunchtid. Tog första testa tidigt och när jag såg ett streck där med (dock mkt svårt att se i bild), slet jag upp även det digitala som jag egentligen tänkt spara haha och fick då upp ordet gravid!! ❤️❤️❤️ 
    Åhhhh stort stort grattis !! ☺️💕🙏
  • Anonym (Foodie)
    Anonym (Smörblomman) skrev 2022-10-31 14:39:30 följande:

Cocachins- GRATTIS till plus så kul redan flera plus och inte ens november än🤩

Nu måste jag fråga här, vi lyckades inte ligga under mina fertila dagar alltså när jag fick positivt LH test. Vi hann med 3-4 dagar innan ÄL så chansen att det lyckades är väl minimal men hoppet lever ju tills mensen kommer. Är det nån här som lyckats bli gravid så långt ifrån ÄL?

Är väldigt inställd på att vi får försöka igen och försöka pricka in ÄL bättre speciellt eftersom jag inte känt någonting denna månad förutom ÄL dagen. Vid dehär laget förra månaden hade jag hunnit bli skengravid o känna alla gravidsymtom i världen😂 

I väntans tider så har man ju läst en del på FL och jag kan ha läst en del som lyckats 😊 Spermier lever ett tag i kroppen så vi håller tummarna på att det tog sig
  • Anonym (Foodie)

Välkommen hit momJ, hoppas på de bästa ☺️

Sanlin90 låter ju som att ÄL är nu typ, så ja lite senare än din app hade markerat ut skulle kan gissa 😊

• Anonym (Foodie)

Stort grattis till plusset Ametisten ! 😄💕

• Anonym (Foodie)

Det verkar som att min temperatur stiger lite och stannar över linjen. Nu när BIM är här så fegar jag ut, känns som att de kommer kännas bättre att få tant röd än ett minus på stickan 😅 så jag väntar lite till innan jag vågar testa, om tanten inte kommit och NC säger att jag ska testa, då testar jag.

• Anonym (Foodie)

Nu är de full aktivitet i tråden, man hinner nästan inte med ! Kul!

Jennifer: du kan ha missat stegringen bara 😊

Amoureux: jag har så svårt att se 🙈

Lulu: kan finnas hopp fortfarande, jag fick brunt på samma sätt för några dagar sen men ännu ingen mens. Vet inte vad jag ska tro

Trefaldigmästareikärlek: åhh håller tummarna att de inte är nått. Jag har bara läst att det finns de som haft rosa flytningar och ändå varit gravid så än finns de hopp 🙏

• Anonym (Foodie)

Jennifer: orkar du så är mitt tips att tempa då kan du se om ÄL blivit eller inte ☺️ hoppas såklart att det tar sig denna gång så slipper du det, men i worst case så har du det alternativet som komplement till ÄL test.

Trefaldigmästareikärlek: nej, inte vågat 🙈 jag ska tempa vidare och se om den håller sig högt och mensen inte dykt upp så kommer jag göra test på torsdag. Imorgon är jag på resande fot så blir inget test då.
    Testar du måste du uppdatera oss, hoppas verkligen för din skull ! 💕

• Anonym (Foodie)

Trefaldigmästareikärlek
    Ja ingen mens ännu och inga spår av den heller, hade brun flytning i lördags och jag har aldrig spottings. Undrar om de kan vara en sen nidis? Försöker inte få för höga förhoppningar 🙈 jag har iaf mensvärk/molvärk med stickningar idag och brösten ömmar inte lika mycket

Verkligen som lotto 🤣 du får dela när du väl bestämmer dig för att testa 😍

• Anonym (Foodie)

Min temp har ökat väldigt lite iaf och håller sig över mittlinjen men den är inte superhög

Min linje ligger på 36.18 och min temp är just nu 36.4

Tempar du fortfarande trefaldigmästareikärlek?

• Anonym (Foodie)

Tempen dippade ner idag och mensen är här, tog sig inte denna gång för min del. Hoppas de går bättre för er andra ❤️🙏

Nu vet jag lite mer om mina symptom så förhoppningsvis blir jag inte lika lurad denna cykel 😅

• Anonym (Foodie)

Hejar på er alla !

Min CB visade med positivt tidigt, tittade man på stickan så var inte strecken lika starka. Hade man tagit annan ÄL sticka hade man tolkat de som negativt. Dagen efter visade CB 2 lika starka streck 😊

Trefaldigmästareikärlek: yes skrivit in mig i Dec gruppen redan haha. Nu är man i den tråkiga fasen, väntan på ÄL. Har en lång cykel (33-40 cd)

• Anonym (Foodie)
    Grönaste skrev 2022-11-02 20:02:18 följande:

Måste få skriva av mig lite till er som kanske är i samma sits. Jag använder både CB advanced och stickor. Stickorna visar inget som helst tecken på att ÄL är på gång medan jag fick blinkande gubbe på CB igår och idag. Men den kan ju vad jag förstår blinka ett tag innan den känner av att LH stiger och ge fast gubbe. 

Jag känner mig så stressad inför helgen. Enligt mina appar och tidigare ÄL så bör ÄL ske på lördag och då förstår jag ju att det inte är fast gubbe än eller att stickorna börjat visa något. 
    Problemet är att min sambo nu ska iväg fre-sön. Så typiskt när jag tänkt att vi ska skaffa barn hela helgenOskyldig Nu får jag nästan hoppas på att ÄL sker tidigare så att vi hinner med innan han åker eller att det sker några dagar senare så vi kan köra på söndag. 

Har hittills kört babydansen måndag och tisdag och planerar att köra onsdag och torsdag med så får vi hoppas att det räcker även om jag verkligen hade velat pricka in ÄL den här månaden. 

Hur gör ni andra? Lägger ni fokus på just ÄL-dagen eller varje dag inför? Och är det någon mer som kör på CB advanced och hur många dagar har ni fått blinkande gubbe isåfall? Glad

Vi lyckades inte denna gång men vi körde på varannan dag inför ÄL och försökte hålla i det tills ÄL blivit

Trefaldigmästareikärlek: hade du testat ? Låter ju väldigt positivt måste jag säga, kan ju bara vara så att du får hcg stigning lite senare. Så testa varannan dag eller nått 😊 heja heja hoppas jag inte ser dig i Dec gruppen 🤭❤️
  • Anonym (Foodie)

Trefaldigmästareikärlek: hoppas jag kan tolka din tystnad som något positivt 🙏

Svar på tråden BIM november 2022