Inlägg från: Anonym (Foodie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Foodie)

BIM november 2022

Åh !!! Jag ser också 😍 vågar man säga grattis 💕

• Anonym (Foodie)

Jag är också på äl+9, jag känner inga symptom mer än de vanliga (tror jag). Skrivit ner alla symptom varje dag så jag har något att jmf med nästa månad så jag inte lurar mig själv 😅

Medioker: hade du några symptom eller var det bara en känsla?

Min temp dippa lite igår och idag återställdes den, vill önska att det var en sk implementering dipp. Har några dagar till BIM, dyker den inte upp så ska jag testa, det är planen iaf... 🤭

• Anonym (Foodie)

Håller tummar och tår ☺️ <3

• Anonym (Foodie)
    Anonym (Tröttgladmamma) skrev 2022-10-26 14:03:42 följande:

Lite känsligt men skriver ändå! 

Äl+10/11 ungefär. Och har fått så mycket flytningar 😳 de ser ut som när man ska ha ägglossning. Och från ingenstans idag blev jag (åter igen ursäkta) trög i magen. När jag varit gravid så är jag trög i magen från början till slutet. Men aldrig annars. Bara haft de så här som gravid (pga progesteron) och när jag tidigare idag gett upp hoppet om att vara gravid pga negativt test.. så fick jag liksom nytt hopp igen! Hur löjlig är man inte egentligen?

Ja chansen finns ju fortfarande så minst symptom är ju lite bränsle till hoppet 🤭
    Du har fortfarande ingen mens så hoppet finns !
  • Anonym (Foodie)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2022-10-26 17:18:20 följande:

Stort grattis medioker!!
    Jag har otroligt ont i min ena äggstock, det lixom "drar" i den mest hela tiden och strålar typ ned mot ljumsken. På samma sida gjorde det ont när vi mös på äl... 😐 Börjar bli orolig det är en cysta där.

Idag och igår har jag varit lamslående trött även, knappt så jag kan hålla ögonen öppna. Lite ligament-värk har jag haft men det kan jag även ha när jag ska ha mensen. Bättre aptit vilket är tacksamt. 

Vägrar dock fantisera om att det är symptom men man analyserar ju ALLT nu.
    Hur mår ni andra? Någon som fått symtom?

Det jag känt denna gång som är lite annorlunda än vanligt, vad jag kan minnas, är att jag har ont i ryggen typ i svanken och ilningar i benet där nere Ibland. Men tänker att de kanske är för att jag suttit konstigt när jag jobbat.. men aldrig haft de tidigare. Ont i brösten också. Som du säger fantiserar att det är symptom haha.
    Äl+9 idag för min del
  • Anonym (Foodie)

Jag ser med, grattis ! 😊

• Anonym (Foodie)

Sofieodq: finns fortfarande hopp, spermier överlever så hade ni myst iaf innan så kan de fortfarande gå 😊

• Anonym (Foodie)

Trefaldigmästareikärlek
    Eller hur 🤣 alltså jag blir så sugen på att testa när man ser att folk får resultat, men tänkte hålla mig till BIM och ta ett test om mensen inte dyker upp. Det är planen iaf... hahaha
    Du då?

• Anonym (Foodie)

Tröttgladmamma: väldigt svårt att se, när du mixtrat med bilden kaaanske jag ser nått. Men tyvärr väldigt svårt. Du får ta ett nytt imorgon helt enkelt är det nått borde de synas bättre inom 1-2 dagar

Bebis: även din har jag svårt att se.. kanske är det jag för jag inte ser på er båda men tyvärr..testa ta igen om 1-2 dagar borde synas mer i såna fall 😊

Jag har molvärk och ont i ryggen, brösten gör med ont. Tror de e vanlig PMS så att säga men ryggont har jag aldrig haft förut. Ska försöka inte läsa in i det för mycket 🙈 samtidigt vågar jag inte testat för vill inte bli besviken att få det bekräftat att de inte blev nått denna månad.
    Hur går de för er andra? Börjar närma sig ett X antal BIM datum nu

• Anonym (Foodie)
    EnyaLouise skrev 2022-10-27 20:32:25 följande:
    Jag har bestämt mig att inte testa alls förens kanske en vecka efter bim om mensen inte kommer. Har så oregelbunden mens så kan inte helt lita på appen. Jag är också för snål för att köpa graviditetstest och prova innan Bim. Lägger hellre de pengarna på ägglossningstest då. Än så länge känns det som en bra strategi men kanske ändrar mig senare 😅
    Låter som en bra plan ! Jag ska försöka hålla mig tills NC promptar mig att ta ett grav.test, man är ju nyfiken men känns som man kan göra sig en otjänst om de visar negativt 😅
Svar på tråden BIM november 2022