Cykelhjul skrev 2022-11-07 07:16:06 följande:
BIM är här för min del.
Konstig månad detta med NOLL känningar av något, inga känningar av ÄL, fantomsmärtor eller mellanblödningar förutom en klarröd blödning 18/10 som varade en dag, inte ont i brösten och jag har heller ingen PMS haha.
Igår började jag iofs känna mig lite svullen i magen och hugger i vänster äggstock. Men logisk smärta om mensen ska komma idag.
Grav test är tok negativt dock, inte ens en antydan till skugga syntes på testet.
Det kan vara så att jag kanske börjar få schack på hormonerna och därför är "symptomfri" vilket i sig är jävligt skönt! :D
Är jag inte gravid så vill jag bara att mensen ska komma nu nu då jag ska göra en skrapning av livmodern för att ta prover på slemhinnan nästa vecka.
Hur går det för er andra med BIM nu, känner ni någonting?
Verkligen en konstig cykel för dig! Men skönt som du säger om det är pga hormoner som hamnar i balans. :)
Jag har bim imorgon, känner inte direkt något inför mensen men det har varit lite hit och dit med det efter min bebis, innan har jag alltid haft ont i brösten tex men det har jag inte nu. Mensvärk kommer alltid precis när mensen böjar, men jag har haft molvärk till och från sen äl. Kroppsvärmen jag hade efter äl börjar också försvinna tror jag, jag har alltid fått så när jag varit gravid men då har jag också kunnat plussa 1-2 dagar innan bim. Känner mig helt okej med mens ändå. :)