Inlägg från: Anonym (Ostkaka) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ostkaka)

BIM november 2022

Menååååååh, tråden hade fallit bort (?) från mina favoriter, jag undrade varför det var så tyst och så har ni ju skrivit jättemycket. Rynkar på näsan

Grattis till er som plussat! Hjärta

Jag är på äl +7 och bim -7. Är så sugen att testa men vet att det kommer vara för tidigt. Jag har så svårt att känna efter symptom eftersom jag har en snart 1-åring så jag är liksom ofta trött, och när jag är trött känner jag mig varm/frusen, osv. Däremot har jag haft molvärk sen ÄL, det har jag haft både när jag varit gravid förut (totalt 3 ggr) men ibland annars också. 

Igår fick jag en attack av kliande utslag över hela kroppen, tänker det kanske var nån reaktion på ett eventuellt ägg som fäst. Flört

• Anonym (Ostkaka)

Är det ingen aktiv i tråden som har bim tisdag-onsdag? 

• Anonym (Ostkaka)
    Anonym (Smörblomman) skrev 2022-11-02 10:55:51 följande:

Jag har BIM tis-ons enligt FLO appen men gissar på må-ti då min cykel alltid är 35-36 dagar! 

Har du några symtom än? Jag känner absolut ingenting så lär hoppa in i december-tråden nästa vecka!

Jaa, vad kul! Vill ha nån att vänta med. :) Nja, det kan absolut bara vara innan-mens-grejer. Känner mig varm i kroppen och så har det varit vid alla mina graviditeter innan. Försöker att inte överanalysera.

Äsch att du inte känner nåt behöver verkligen inte betyda nåt alls. :) Kommer du testa eller vänta in eventuell mens? Jag tror inte jag kan hålla mig längre än till fredag. Drömmer

• Anonym (Ostkaka)
    Anonym (Smörblomman) skrev 2022-11-02 11:46:49 följande:

Ostkaka: 
    Kliade i mig igår så tog ett test (helt i onödan ÄL+7) så nu kommer jag vänta o se om de kommer någon mens eller inte har inga test kvar förutom ett digitalt och de kommer jag ta dagen jag är 100% att jag är gravid! Ska nog köpa lite tester har insett att jag inte klarar av att vänta till BIM de är så långt😂 

Haha åååh typiskt!! Tungan ute Ja men gör det, jag brukar köpa rfsu:s 8-pack, då har man ett tag. Men vet inte om dom kan ge resultat tidigare än typ bim-2 eller så. 
  • Anonym (Ostkaka)
    Anonym (Smörblomman) skrev 2022-11-02 12:23:55 följande:
    Jaa men ska köpa något sånt flerpack så man kan testa ofta haha! 
    Gör det! Jag kommer testa imorgon, ser det som en kul grej bara så behöver det inte bli nån stor grej. 😅 Jag har känt mig konstig hela idag och igår och det påminner mkt om när jag varit gravid. 
  • Anonym (Ostkaka)
    Anonym (Smörblomman) skrev 2022-11-02 17:59:58 följande:
    Spännande! Du får berätta vad du fick för resultat efter! På vilket sätt känner du dig konstig?😊
    Absolut. OM det mot förmodan skulle visa positivt så tror jag däremot absolut inte att min bim skulle vara den 8:e, jag går bara på min app och ibland skiljer det ju faktiskt några dagar. Det är just den där värmekänslan, lite som när man håller på att bli sjuk. Så har jag haft alla gångerna, men nån enstaka gång annars också, då jag varit säker på att jag är gravid, haha. Så ja, du hör ju att det kan sluta hur som helst det här. Drömmer

Du måste uppdatera du också såklart, när du har testat! Glad
  • Anonym (Ostkaka)
    Anonym (Smörblomman) skrev 2022-11-02 18:49:51 följande:

Ostkaka: Håller tummarna för dig imorgon! Ja dehär apparna är ju inte helt säkra.. men spännande att du känner igen käsnlan från tidigare graviditeter!
    Köpte testerna nu så får se om de hinner komma om inte mensen hinner före😅

Tack, vad snällt. :) Ja, men jag har som sagt haft så ibland annars också, när jag varit skengravid. Drömmer Haha. Man blir ju så besviken när det inte blev nåt och man var helt säker så därför försöker jag spela cool. Flört

Jaaa, hoppas! Var beställde du ifrån? 
  • Anonym (Ostkaka)
    Andromeda326 skrev 2022-11-02 19:43:03 följande:

Har fruktansvärt ont i magen idag igen, värre än mensvärk och blöder inte.

Fattar inte vad som är fel, börjar bli orolig för att det skulle vara typ utomkveds om det nu är en graviditet för så här ont har jag nog inte haft de gånger jag varit gravid innan.. fy :(

Åh nej, inte ska du ha så ont! Kanske bäst att kolla upp det? Minns inte, har du plussat? Eller väntar på bim? 
  • Anonym (Ostkaka)
    Anonym (Smörblomman) skrev 2022-11-02 19:10:56 följande:
    Haha jag känner igen dedär att Försöka intala sig själv att de inte är något men det är ju omöjligt😂 
    Jag köpte från graviditetskollen! Köpte RFSU har tidigare använt graviditetskollens egna men deras har jag fått flera spökstreck på tidigare😩
    Haha ja man blir ju fan tokig! Okej, dom är väl ändå rätt välkända så förhoppningsvis skickar dom fort! Hoppas hoppas du får dom innan helgen! 
  • Anonym (Ostkaka)

Men herregud, tråden försvinner ur favoriter hela tiden (eller är det jag som är senil och klickar ur den?!) så jag får googla fram den hela tiden. Blir tokig. 

Svar på tråden BIM november 2022