-
Jaa men ska köpa något sånt flerpack så man kan testa ofta haha!Anonym (Ostkaka) skrev 2022-11-02 12:19:22 följande:Haha åååh typiskt!! Ja men gör det, jag brukar köpa rfsu:s 8-pack, då har man ett tag. Men vet inte om dom kan ge resultat tidigare än typ bim-2 eller så.
-
Spännande! Du får berätta vad du fick för resultat efter! På vilket sätt känner du dig konstig?😊Anonym (Ostkaka) skrev 2022-11-02 17:39:47 följande:Gör det! Jag kommer testa imorgon, ser det som en kul grej bara så behöver det inte bli nån stor grej. 😅 Jag har känt mig konstig hela idag och igår och det påminner mkt om när jag varit gravid.
-
Ostkaka: Håller tummarna för dig imorgon! Ja dehär apparna är ju inte helt säkra.. men spännande att du känner igen käsnlan från tidigare graviditeter!
Köpte testerna nu så får se om de hinner komma om inte mensen hinner före😅 -
Haha jag känner igen dedär att Försöka intala sig själv att de inte är något men det är ju omöjligt😂Anonym (Ostkaka) skrev 2022-11-02 19:03:05 följande:Tack, vad snällt. :) Ja, men jag har som sagt haft så ibland annars också, när jag varit skengravid. Haha. Man blir ju så besviken när det inte blev nåt och man var helt säker så därför försöker jag spela cool.
Jaaa, hoppas! Var beställde du ifrån?
Jag köpte från graviditetskollen! Köpte RFSU har tidigare använt graviditetskollens egna men deras har jag fått flera spökstreck på tidigare😩 -
Jag fick positivt på cd22 hoppas du får ett positivt test inom de närmsta dagarna! :)Anonym (Jennifer) skrev 2022-11-02 20:45:21 följande:
Vad kul det är att läsa här!! Det är så trevligt att få dela det här med massa anonyma personer som skriver å tänker samma som en själv! det är annars en så ensam resa det här med att försöka bli gravid?
Jag har fortsatt testa mig för ÄL med mina dumma RFSU stickor! Det var jag som la upp bild på en hel rad med stickor här igår hehe. Idag var testet lite starkare igen? Fortfarande inte lika starkt som teststrecket? CD 18 idag. Stor spänning? har legat varje dag förutom igår sedan i fredags? fan vore så skönt att bara få ÄL bekräftad så jag kan gå in i nästa fas! Vänt-fasen! Nåja. Nån här som fått positivt ÄL test först efter CD 18..?
-
Åh, men bim-5 är ju fortfarande tidigt! Så tycker inte du ska ge upp än!Anonym (Ostkaka) skrev 2022-11-03 07:24:44 följande:
Ja, jag testade iaf idag pga olika känningar, och det var så vitt att man kunnat bli snöblind.
Bim -5 idag så det är ju tidigt, men eftersom jag har känningar så borde ju liksom ett testa visa nåt litet tänkte jag, samtidigt som jag vet att det inte är så enkelt... suck. Jaja, jag håller väl på att bli sjuk då...
-
Cykelhjul:
Njaa kände igår på kvällen. Ilningar i äggstockarna/ljumskarna men de kan vara att mensen är på G.
Spännande! När hade du BIM igen? Har du tänkt testa innan BIM? -
Ostkaka: Ja men precis de kan ju vara ett helt annat resultat om två dagar! Hoppas för dig!
Cykelhjul: Förresten nu vet jag inte exakt hur dina hugg känns men när jag va gravid i juni så var det de första jag kände av tillsammans med blodsmak i munnen. En ganska tydlig huggande känsla som jag trodde var pga mensen va påväg kunde verkligen göra ont😅 -
Haha jaa men de är så svårt att hålla sig tiden går så långsamt! Hoppas du ser någon imorgon!Cykelhjul skrev 2022-11-03 10:19:03 följande:Åh jag hoppas verkligen att fallet kan vara så även för mig!
Kanske ska ta ett test imorgon och hoppas på att se något, är ju några dagar kvar till BIM 6/11. Men jag har börjat smygtesta lite, dumt då dom var vitare än vitast haha -
Mina tester har inte hunnit komma så får se om mensen dyker upp på måndag eller om de hinner komma..
Mina bröst ömmar från och till men det är ju även något jag känner innan mens så de behöver inte betyda något.
Ni som får ömma bröst innan mens hur långt innan brukar de vara och är de konstant eller mer att de kommer o går?
Innan dottern hade jag ömma bröst innan mens sen efter henne har min cykel inte varit densamma så dehär med brösten kom tillbaka först förra månaden så har glömt hur de brukade kännas😅 -
Där kommer mensen, otroligt punktlig😂 Hoppar över till nästa tråd och hoppas det går bättre för er andra!
-