• medioker

BIM november 2022

Josefinnor skrev 2022-10-22 17:13:56 följande:

Hej! Jag hoppar gärna in i denna tråden :) BIM 2/11. Hade sex en dag innan ägglossning enligt test. Clearblue glad gubbe. Har ett barn sedan tidigare och en oerhört stark längtan efter syskon. Detta blir femte försöket. Hade lovat mig själv att inte köpa något tidigt test men har precis klickat hem två stycken. Ser bebisar, gravida och barnvagnar överallt. Känner mig ofta gråtfärdig för att längtan är så stark. Ibland känns det inte sunt. Någon som känner igen sig? Är på ägglossning + 5 och letar symtom hela tiden. Vet rent intellektuellt att jag inte kan känna något så här tidigt och önskar innerligt att jag var en person med is i magen, haha. 

Är också på äl+5 idag och känner väl typ samma, smilbanden är att jag har två barn men vill så gärna ha den ?sista pusselbiten? som är en tredje bebis 🥹 Tredje försöker här nu.
  • medioker

Hej på er, hur går det för alla?
    Jag började smygtesta igår pga en känsla. Uppfattade det som negativt men anade ändå något & fick medhåll i sån här tolka graviditetstest tråd. Tog igen imorse på morgonurin , äl+9 och idag ser jag något utan ansträngnin?🥺

• medioker
    Anonym (Foodie) skrev 2022-10-26 08:19:23 följande:

Jag är också på äl+9, jag känner inga symptom mer än de vanliga (tror jag). Skrivit ner alla symptom varje dag så jag har något att jmf med nästa månad så jag inte lurar mig själv 😅

Medioker: hade du några symptom eller var det bara en känsla?

Min temp dippa lite igår och idag återställdes den, vill önska att det var en sk implementering dipp. Har några dagar till BIM, dyker den inte upp så ska jag testa, det är planen iaf... 🤭

Mindre symtom än tidigare försök..men lite molvärk och ont i ryggslutet men det har jag haft tidigare med då det ej blivit något. Denna gången hade jag mer en känsla..precis som med mina två tidigare graviditete, sjukt ändå. håller tummarna för dig! 
  • medioker

Tack alla! Nu får ni hålla tummarna åt mig att det fortsätter växa på fint där inne <3 är ju väldigt tidigt..

• medioker
    Anonym (Ostkaka) skrev 2022-10-26 09:11:52 följande:

Nu blir man ju förväntansfull alltså. Smitta av dig på oss andra, Medioker! 

Herregud vad långt kvar det är för mig, 13 dagar till bim. Outhärdligt. 

Haha ja jag hoppas jag smittar till er alla 🙏🏻  ja det är mycket väntan i denna process..
  • medioker
    Anonym (Robin) skrev 2022-10-26 21:30:29 följande:
    Testade negativt på äl 8 med cb digital early, är nu på äl 11 och tror nog detta kan vara positivt, eller vad tror ni? Ska testa med digitalt imorgon!
    Skulle säga positivt! 
  • medioker

Tack så mkt för alla grattis! Jag är så nervös nu att det ska skita sig då det är så långt innan BIM..har BIM på måndag eller tisdag. Blir nervös över att stickorna från RFSU och Testlagret knappt ger något utslag. babyplan visar svagt positivt och fått gravid 1-2 med digital samt ganska tydligt plus med vanliga clearblue..hoppas hoppas det ökar 

• medioker
    Cocachins skrev 2022-10-27 20:42:14 följande:
    Tröttgladmamma och bebis, ser tyvärr inget på era test men kanske ser annorlunda ut i verkligheten. 
    Klipper in BIM listan här igen så den hänger med i konversationen. :) 
    medioker stämmer din bim här i listan? I sånt fall plussade du tidigt?

Själv känner jag absolut ingenting, men borde nog heller inte såhär tidigt även om det var något. Svimmade dock nästan på äl+4 och fick kasta mig på golvet för allt svartnade, men har nog inget med detta att göra? Eller kan man tolka det som ett tidigt symptom? hehe 🤪 Konstigt var det hela hur som helst.. 
    1/11 trefaldigmästareikärlek
    1/11 Tröttgladmamma (tredje barnet, första försöket)
    1/11 Foodie (första barnet, andra försöket)
    2/11 Drömmar22 (första barnet, andra försöket)
    2/11 Josefin (andra barnet, femte försöket) 
    3/11 Sofieodq (första barnet, fjärde försöket) 
    3-5/11 ettanvandarnamn123 (första barnet, fjärde försöket, första försöket med ÄL test)
    3/11 Kretipleti (andra barnet, ca 11:e försöket)
    4/11 ametisten91 (första barnet. Tredje försöket)
    4/11 medioker (tredje barnet, Tredje försöket)
    4/11 cocachins (andra barnet, fjärde försöket)
    4/11 Andromeda326 (andra barnet, fjärde försöket)
    4/11 EnyaLouise (andra barnet, första försöket)
    5/11 hannis1983 ( fjärde barnet. Tredje försöket)
    5/11 Nininini (tredje barnet, första försöket)
    6/11 Cykelhjul (första barnet, 7:e försöket)
    7/11 smörblomman (andra barnet, andra försöket)
    8/11 Rosen3 (första barnet, fjärde försöket efter senaste missfall). 
    8/11 Ostkaka (andra barnet, första försöket)
    9/11 Annda97 (första barnet, första försöket)
    12/11 amaaanda00 (första barnet, 5:e försöket)
    11-15/11 Etaj ( andra gemensamma barnet försök ca 10)
    13/11 Sanlin90 (18 eller 4:e försöket, andra barnet)
    14/11 Pappersdocka (andra barnet, andra försöket)
    15/11 Jennifer (första barnet, första försöket efter MF i september) 
    15/11 Magnolia010 
    15/11 Linneaeli (andra barnet, 5:e försöket)
    16/11 A13xandra13 (andra barnet, 6:e försöket)
    16/11 anonym254 (andra barnet, 2 försöket)
    17/11 JSAG (första barnet, 5:e försöket)
    17/11 Barbrastreisand (andra barnet, 5e försöket)
    19/11 Grönaste (andra barnet, andra försöket)
    23/11 Nelsonpelson (första barnet, tolfte försöket)
    26/11 Majs0208 (första barnet, andra försöket)
    28/11 Limandax (Första barnet, femte försöket) 
    29/11 Anile (andra barnet, fjärde försöket
    Nej min ÄL kom tidigare så tidigare BIM är nog 1/11 ❤️
  • medioker
    Anonym (Jennifer) skrev 2022-10-31 12:24:46 följande:

Det går skit för mig! Hatar mina ÄL-tester! Har inte testat sånna innan, så jag började testa på cd 10 för att vara på den säkra sidan. Rfsus tester kör jag. Är på cykeldag 16 idag och enligt min app ska jag ha ägglossning imorgon, men testerna är jättesvaga!! fick liten stegring igår, då var det ett tydligt streck men teststrecket var fortfarande starkare, men idag är det borta! Testat nu runt lunch 11-12 tiden varje dag. Det stressar mig att dom inte stegrar! Har haft sex varje dag sedan cd 13 så får väl bara fortsätta med det antar jag? men hur länge då liksom? 

Rekommenderad de digitala, så mkt enklare 😅
  • medioker
    Anonym (Foodie) skrev 2022-11-01 07:52:36 följande:

Det verkar som att min temperatur stiger lite och stannar över linjen. Nu när BIM är här så fegar jag ut, känns som att de kommer kännas bättre att få tant röd än ett minus på stickan 😅 så jag väntar lite till innan jag vågar testa, om tanten inte kommit och NC säger att jag ska testa, då testar jag.

Åh vad spännande!!
  • medioker
    ametisten91 skrev 2022-11-01 07:04:27 följande:

Omg... 

Första gången i livet jag är gravid. Tacksamheten just nu 🙏❤️ och ödmjukheten jag känner inför min kropp är obeskrivlig. Vi klarade steg 1, att bli gravid! 😍

Är på Äl+12/BIM-3 

Stort stort grattis!!
  • medioker
    Cocachins skrev 2022-12-02 21:22:29 följande:
    Hej Medioker, hur går det för dig? Jag började tänka på dig vi kom ifrån varandra i alla trådar.. hoppas du mår bra!? Skriv gärna till mig privat om du vill, försökte gå in på din profil men den var låst så skriver såhär nu istället till dig. Själv borde jag vara i vecka 7+5 men har haft dåligt med grav symtom och fick idag brun blodig flytning så känner mig otroligt negativ nu.
    Åh hej!
    jag har totalt glömt av familjeliv men gick in nu. försökte skriva till dig privat nu med men gick inte heller 😅

Jag är inne i vecka 12 nu och längtar tills jag är ute ur första trimestern pga mått sååå dåligt. hur går det för dig?? Håller tummarna 🤞 
Svar på tråden BIM november 2022