• medioker

BIM november 2022

Hannis1983 skrev 2022-10-08 22:53:19 följande:

Hoppar in här också! 😃

3-5/11 ettanvandarnamn123 (första barnet, fjärde försöket, första försöket med ÄL test)

4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)

5/11 hannis1983 ( fjärde barnet. Tredje försöket) 

Halloj 👋🏻 

3-5/11 ettanvandarnamn123 (första barnet, fjärde försöket, första försöket med ÄL test)

4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)

4/11 medioker (Tredje barnet, Tredje försöket) 

5/11 hannis1983 ( fjärde barnet. Tredje försöket) 

Kul att vi har typ samma BIM ????
  • medioker

Jag har senaste tiden haft en cykel på runt 33 dagar isch & äl på cd19-20 typ. Nu är jag bortrest till imorrn. Hade sex i tisdagskväll och fick en magkänsla att ta äl test pga mina flytningar..vad tror ni? GLAD GUBBE. Så typiskt då man inte kan ha sex ikväll..men hade åtminstone i tisdags & så blir det köra imorrn med & hoppas på loppet inte är kört..vad tror ni? Ska ta ett äl test imorrn med och hoppas att den glada gubben fortfarande dyker upp, då känns chanserna lite större. 

• medioker
    Anonym (Foodie) skrev 2022-10-15 18:50:11 följande:

Tempar du också? För LH kan ju visa positivt även efter ägglossning, men jag skulle nog mysa på imorgon. Finns inget att förlora på det, finns säkert fortfarande en chans 😊

Nej tempar inte, jag har tidigare alltid fått glad gubbe i typ 2 dygn så jag hoppas på samma nu. Och om jag ska gå på när mensen kommit efter glada gubbar så har det skett ungefär 1 dag efter 1-2 gubben så jag tror inte det släppt ännu 🙏🏻 Om det har släppt så finns ju ändå en liten chans att simmare från tisdags sexet lever kvar så får leva på det isåfall haha
  • medioker

Gud vad konstigt jag skrev där, trött haha. Menar att om jag fått glad gubbe i säg 2 dagar så har min mens då kommit ca 15 dagar efter den glada gubben!

• medioker

Kul vi är några med positiva äl test samtidigt! mitt var ju positivt igår och är det ännu, jag gissar på det kommer släppa imorrn eller typ natten till tisdag. Så nu blir det mys i två dagar!

• medioker
    Cocachins skrev 2022-10-19 22:50:20 följande:

Pos på äl test nu ikväll. Trolig äl imorgon eller övermorgon. Och sen ska här analyseras och vätas på Bim Hehe Tiden fram till äl tycker jag är helt okej, tiden eftet äl är något helt annat, då går tiden så sakta att det är ju inte klokt.

Åh håller med i det där..två dagar sen min äl och tiden står stilla haha 
  • medioker

Hade glad gubbe lördag kväll, söndag morgon & kväll. Negativt tidig måndag morgon. Sex tisdagen, söndagen & måndagen. känns som vi inte sexat tillräckligt pga vi var bortresta tis-sön och att hoppet är ute men egentligen borde det ju ändå vara goda chanser om man ska utgå från när vi ändå hade sex..Gissar på att ägget släppte under söndagskvällen eller natten mot måndag, hade lite äl smärtor då..så hoppas. Denna eviga väntan som fler här har nämnt..

• medioker
    Anonym (Tröttgladmamma) skrev 2022-10-21 13:23:58 följande:

Jag tror verkligen att ägget fäste idag 😳 är på äl+5/6 och vid min förra graviditet så kände jag när ägget fäste (varit gravid 3 gånger tidigare) Minns inte exakt men runt samma tid o den gången fick jag ont. 

Hade en brun flytning när jag vaknade. Känns som jag ska få mens? Gör liksom ont långt ner i tjej magen där man har mensvärk nedanför troskanten. Har tagit 2 Alvedon nu och ligger med vetekudden. sticker till ibland o känns konstigt ungefär nere till vänster om naveln. Äggstockarna? Livmodern? Ont i brösten. Fortfarande ont efter 2,5 timma med menssmärta långt ner men även en pickande, stickande, dragande känsla i livmodern.
    Nu har de gått 3,5 timma o har fortfarande ont. Vetekudden har fått värmas några omgångar o de känns som hela tjejmagen sticker, pirrar o rycker. Molar o värker. Jösses.

SPÄNNANDE 😍 
  • medioker
    Anonym (Foodie) skrev 2022-10-21 16:51:03 följande:

Trefaldigmästareikärlek
    Min bim trodde jag var 5/11 men ägglossning kom tidigare så om NC bekräftar borde BIM vara 1/11 istället 😊 du ?

Samma BIM som mig!
  • medioker
    Ettanvandarnamn123 skrev 2022-10-22 02:42:45 följande:

@foodie jag har fortfarande inte fått någon ÄL. Undra om det är för att jag testar på morgonen kanske?

Min förra cykel hade jag ägglossning på dag 19-20 så den kan ju komma senare. Och sen är det ju så att man inte alltid har ägglossning varje månad 
Svar på tråden BIM november 2022