• Nandez

Robinson 2022 Höst

I morgon börjar Robinson höst, hoppas på ett bra och underhållande program

• Svar på tråden Robinson 2022 Höst
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-11-10 01:48:19 följande:

Fast hur är det tänkt att det där örådet ska funka? Vem röstar i örådet? För om det är dom som lagen valt under ödesveckan som röstar är det ju en nackdel att vinna tävlingar och skicka personer i motståndarlaget till örådet. Vem röstar ut vem?

Jag fattar fan ingenting av ödesveckan. Lätt mest svårbegripliga momentet i Robinson ever. smile3.gif

@BeautifulLiz: Jovisst blir man beroende. Det är ju extremt många avsnitt i en Robinson-säsong Gränslandet inräknat och man blir liksom involverad i va som händer.

Tack! smile1.gif

Jag håller med, det är förvirrat alltihop i denna ödesvecka. Har ingen aning hur örådet ska till
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-11-10 02:25:07 följande:

Som sagt förvirrande med den här ödesveckan. smile3.gif Och spännande med sammanslagningen som är på gång.

Trist däremot det börjar bli mer paktande och därmed skitsnack. smile4.gif Jag hoppas inte Valles gamla gäng lyckas få ut LO. Jag gillar honom och dessutom högaktar honom för han va den ende som stod upp mot Valles försök att dominera laget. Alla andra utom möjligen Kristoffer backade ju upp Valle så LO stod verkligen ensam men rakryggad. Jag tycker han ska premieras för sin rakryggade attityd, inte röstas ut nu.

Va gäller Valle vet jag inte om han verkligen va psykopat och sån diagnos ska ställas av personer med fackkunskap MEN psykopatiska drag kan man möjligen se hos honom. Psykopati är inte psykisk sjukdom utan en personlighetsstörning.

Men jag tycker nog ändå inte Valle va så extrem även om jag retade mig på honom och tyckte det va skönt när han åkte ut. Tycker inte han är på samma nivå som Raymond och Hayes som båda va riktigt obehagliga och hotfulla. Hayes attityd mot Mattias va sorglig att se och hur Raymond tryckte ner den timida kvinnan som va psykolog (?). Hayes och Raymond gick verkligen över gränsen och borde möjligen ha diskats av produktionen. :/

Och apropå paktande får jag revidera det jag trodde om Merdi. Gillar inte hennes snack om tjejpakt och bla bla bla. Tycker det är så tröttsamt med det där polariserandet mellan män och kvinnor. :/ Dessutom har väl ett antal tjejer/kvinnor redan vunnit Robinson tidigare.

Asså måste inte produktionen lösa problemet att flera deltagare hoppat av? Antingen nya deltagare som puttas in i programmet eller att samtliga i Gränslandet får komma in? smile3.gif
    Inga signaler om nåt sånt i Gränslandet än iaf men det kan ju komma. 

Nathalie va ju överraskande stark i kokosnötsbasket och slog Sandra. Men frågan är om Nathalie kan fortsätta mtp sina tandproblem. Men jag unnar verkligen henne att få komma in i Robinson igen.
    Bella & Sandra är ju verkligen helt f*****g galna haha. Men charmiga ändå. Fast säkert också enerverande för stackars Helene. smile2.gif

God natt. Typ. smile5.gif

Som alltid intressant med dina funderingar
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2022-11-10 05:18:35 följande:
    Jag är så beroende så jag tittar på Gränslandet till frukost. Glad Extra spännanade idag också ju med tanke på hur det slutade igår.

Tycker att Bella och Sandra är så tokroliga, sitter här och skrattar för mig själv. (Tur att ingen ser mig sitta och fnissa vid datorn vid fem på morgonen)

Vad som händer i dagens avsnitt får jag knipa näbb om tills ni andra är ikapp dock. 
  • Johannus
    flygrl skrev 2022-11-10 01:48:19 följande:

Fast hur är det tänkt att det där örådet ska funka? Vem röstar i örådet? För om det är dom som lagen valt under ödesveckan som röstar är det ju en nackdel att vinna tävlingar och skicka personer i motståndarlaget till örådet. Vem röstar ut vem?

Jag fattar fan ingenting av ödesveckan. Lätt mest svårbegripliga momentet i Robinson ever. smile3.gif

@BeautifulLiz: Jovisst blir man beroende. Det är ju extremt många avsnitt i en Robinson-säsong Gränslandet inräknat och man blir liksom involverad i va som händer.

Tack! smile1.gif

Jag fattar heller ingenting
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-10 19:32:43 följande:
    Ser fram  emot sammanslagning 
    Det gör jag med, men vilka hamnar där om flera hamnar på Öråd?
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-10 19:33:45 följande:
    Det gör jag med, men vilka hamnar där om flera hamnar på Öråd?
    Tror att dom är sammanslagna i örådet
Svar på tråden Robinson 2022 Höst