• Nandez

Robinson 2022 Höst

I morgon börjar Robinson höst, hoppas på ett bra och underhållande program

• Svar på tråden Robinson 2022 Höst
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2022-11-12 11:53:07 följande:
    Nu vet vi ju också bara det TV4 valt ut att visa oss, vilket är ett litet uns av allt som händer.
    Helene var redo att lämna Nathalie själv för att överlägga med Sandra och Bella, när nog alla ändå visste hur det skulle bli. Självklart tänkte inte S och B splittra sin lilla "pakt" heller.

Jag tyckte så ofantligt synd om Nathalie, det kom faktiskt en tår här när hon tvingades bryta. 

Jaja, i morgon får vi se hur det går på örådet och sen är det här knäppa ödesveckan över. Skönt, verkar det som vi alla här i tråden tycker.

Och man måste inte vara överens om allt. {#emotions_dlg.flower}
    Ja, det är ju bara en liten bråkdel det som vi får se
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2022-11-12 12:10:31 följande:
    Oups, sände för snabbt!

Jag har en liten koppling till en av deltagarna men kan och vill inte säga vem och hur. Jag har alltid hållit en väldigt privat profil här i forumet, så det funkar liksom inte att berätta. Obestämd
    Men jag tror inte att personen i fråga kommer att vinna, men den kommer att vara nöjd med sin prestation ändå. Och det känns ändå som det viktigaste.

Ja, jag tror också på Kristoffer i final. Vore kul med honom och Alex där.
    La märke till hans coola tatuering nu i detta program, han har så många att jag inte sett den tidigare. 
    Antar att han gjorde den när hans fru väntade något av barnen. (Ett barn i livmodern.)
    Sen är han också fantastisk på andra sätt. Det är dock inget som tagits upp i Robinson, men finns att läsa på hans Instagram.

Alex påminner rent visuellt om min äldsta son väldigt mycket, min son är dock inte så tatuerad även om där finns några väl valda motiv.
    Det kan ju vara det som gör att jag gillar honom så mycket också. Oskyldig

Jag tycker att det är skönt att slippa Valle. Tror dock inte att vi sett det sista av honom i rutan.
    Och även om jag ibland störde mig på Pelle så saknar jag honom, han visade bättre sidor i de senare avsnitten än i början.
    Gillar också Kristoffer 
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-12 16:12:13 följande:
    Ja det var trist att Nathalie var tvungen att åka hem. Och jag håller med om att Bella och Sandra uppför sig klantigt mot Helene. 

Jag hoppas inte att dem båda får komma in på Robinson. Ok att dom två varit längst på Gränslandet, men tillsammans är dom jobbiga.
    Vi får se hur det blir
  • Nandez
    Beccus skrev 2022-11-12 16:17:18 följande:
    Tror ( hoppas) att bella & Sandra funkar bäst på varsitt håll. Tillsammans blir dom väldigt jobbiga & barnsliga. Iaf är det det intrycket jag får från gränslandet 
    Så kan det nog vara
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-12 16:19:46 följande:
    Håller med dig att Bella och Sandra ger ett barnsligt intryck. Så om en av dem kommer in, men inte båda.
    Snart får vi se hur det går
  • BeautifulLiz

Jag såg kvällens avsnitt till frukost.
    Fattar inte hur ni kan vänta tills det sänds på TV! Tungan ute

Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2022-11-13 14:08:31 följande:
    Jag såg kvällens avsnitt till frukost.
    Fattar inte hur ni kan vänta tills det sänds på TV! Tungan ute
    Den som väntar på något gott
Svar på tråden Robinson 2022 Höst