• Nandez

Robinson 2022 Höst

I morgon börjar Robinson höst, hoppas på ett bra och underhållande program

• Svar på tråden Robinson 2022 Höst
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-07 20:39:21 följande:
    Jahaa ok då förstår jag
  • flygrl

Jag såg om veckofinalen idag och det slog mig att Andreas inte bara hyllade Valle väldigt utan också sa han hade tänkt ge Valle immuniteten om Valle inte blivit utslagen. Tänk om det blivit så, Valle fått immuniteten och sen Valle, Ulf, Britten och Julie röstat ut honom. Vilken chock för stackars Andreas som verkar va en känslig person. Fast nu blev det ju inte så. Men måste ha svidit att se det på TV nu. :/

Annars va ju Merdi tillbaka men i Nord den här gången. Välbehövlig förstärkning!
    Synd att inte Pelle va kvar då jag hoppats han och Merdi hade kunnat snacka igenom va som hände och sen förhoppningsvis kunnat försonas.

Tufft med Ödesvecka men jag fattar ärligt talat inte hur det där örådet är tänkt funka.

Jag hade förresten fel om Nathalie. Hon va ju kvar i Gränslandet vilket gläder mig men hoppas nu inte den där inflammerade tanden gör att hon tvingas bryta. Att Julie åkte hem när inte Valle va i Gränslandet va väntat.

Jag har som jag skrivit tidigare väääldigt svårt tro att Valle dyker upp igen. När han tackade nej till Gränslandet gick nog ridån ner slutgiltigt. Hoppas jag. Tror däremot det kan komma förstärkningar i form av nya deltagare. Plus nån eller några från Gränslandet. 

Sjysst av Ulf ge Kristoffer immuniteten. Den kan bli värdefull!

• flygrl
    Nandez skrev 2022-11-07 20:15:29 följande:

Hypotetisk tanke

Tänk om det blir fyra från la Nord och två från lag Syd i örådet

Nandez skrev 2022-11-07 20:29:57 följande:
    Som jag fattade så ska lag Syd välja två som ska till ö-rådet

Det blir två ödestävlingar till så sex personer i ö-rådet som jag uppfattade det
    Ska lag Syd som vann idag utse två från sitt eget lag eller motståndarlaget? Jag fattar inte hur det här är tänkt funka.

• BeautifulLiz
    flygrl skrev 2022-11-08 01:51:07 följande:
    Nandez skrev 2022-11-07 20:29:57 följande:
    Som jag fattade så ska lag Syd välja två som ska till ö-rådet

Det blir två ödestävlingar till så sex personer i ö-rådet som jag uppfattade det
    Ska lag Syd som vann idag utse två från sitt eget lag eller motståndarlaget? Jag fattar inte hur det här är tänkt funka.

Fattade jag saken rätt så ska de välja från motstådarlaget, annars hade väl ingen ens velat vinna! Obestämd "Vinner vi så måste vi fimpa laget lite"... nej, så kan det ju inte vara.

Så nu kan man ju fundera på vilka två de väljer. Skulle iaf tippa att Britten är en av de, kan inte motivera varför. Jag bara tror det. Glad

Till frukost har jag nu sett Gränslandet och nu ska jag iväg till jobbet. Får ta Robinson när jag slutat. Man blir ju beroende! Tungan ute
    Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-11-08 01:47:09 följande:

Jag såg om veckofinalen idag och det slog mig att Andreas inte bara hyllade Valle väldigt utan också sa han hade tänkt ge Valle immuniteten om Valle inte blivit utslagen. Tänk om det blivit så, Valle fått immuniteten och sen Valle, Ulf, Britten och Julie röstat ut honom. Vilken chock för stackars Andreas som verkar va en känslig person. Fast nu blev det ju inte så. Men måste ha svidit att se det på TV nu. smile3.gif :/

Annars va ju Merdi tillbaka men i Nord den här gången. Välbehövlig förstärkning!
    Synd att inte Pelle va kvar då jag hoppats han och Merdi hade kunnat snacka igenom va som hände och sen förhoppningsvis kunnat försonas.

Tufft med Ödesvecka men jag fattar ärligt talat inte hur det där örådet är tänkt funka.

Jag hade förresten fel om Nathalie. Hon va ju kvar i Gränslandet vilket gläder mig men hoppas nu inte den där inflammerade tanden gör att hon tvingas bryta. Att Julie åkte hem när inte Valle va i Gränslandet va väntat.

Jag har som jag skrivit tidigare väääldigt svårt tro att Valle dyker upp igen. När han tackade nej till Gränslandet gick nog ridån ner slutgiltigt. Hoppas jag. Tror däremot det kan komma förstärkningar i form av nya deltagare. Plus nån eller några från Gränslandet. 

Sjysst av Ulf ge Kristoffer immuniteten. Den kan bli värdefull! smile1.gif

Alltid roligt att läsa dina  inlägg
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-11-08 01:51:07 följande:
    Ska lag Syd som vann idag utse två från sitt eget lag eller motståndarlaget? Jag fattar inte hur det här är tänkt funka. smile3.gif

Som jag fattade så ska lag Syd välja 2 i lag Nord som hamnar i ö-råd
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2022-11-08 05:20:36 följande:
    Fattade jag saken rätt så ska de välja från motstådarlaget, annars hade väl ingen ens velat vinna! Obestämd "Vinner vi så måste vi fimpa laget lite"... nej, så kan det ju inte vara.

Så nu kan man ju fundera på vilka två de väljer. Skulle iaf tippa att Britten är en av de, kan inte motivera varför. Jag bara tror det. Glad

Till frukost har jag nu sett Gränslandet och nu ska jag iväg till jobbet. Får ta Robinson när jag slutat. Man blir ju beroende! Tungan ute
    Ja, Britten kan bli vad, hon trodde det själv också
Svar på tråden Robinson 2022 Höst