Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-24 19:50:21 följande:
    Det undrar jag med. Han är jobbig, Alex är jobbig......Tycker även att Helen är lite jobbig. Hon är så allvarlig hela tiden.
    Ja, Alex och Homa
  • Nandez
    Beccus skrev 2022-11-24 19:54:01 följande:
    Dom får gärna åka ut snart. Gillade båda från början, men får svårare och svårare för dom. Hoppas på Andreas, Kristoffer och Sofie på slutet. 
    Jag håller med dig
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-11-24 20:15:58 följande:
    smile1.gif

Fast jag tror inte det va riktigt så hon menade.

Ja, dom är verkligen söta och roliga med. smile1.gif

Va det inte nåt år som nån stor, självsäker snubbe plötsligt blev utröstad i örådet med typ allas röster emot sig? Kan det ha vart Nick kanske? smile2.gif
    Fast jag tycker ändå Alex är en betydligt ödmjukare person än ex. Nick.

Risken finns om inte L-O tar henne i eldkampen. smile5.gif

Andreas va verkligen bra på det där med. Synd bara han blev fööör taktisk sen och därmed troligen missade kycklingen. smile5.gif  

Möjligt fast Martin anser sig ju ha en egen superpakt med Alex sen gammalt. Och Andreas va ju väldigt inne i pakten med Valle tidigare.

Treutiger är ju långt före min tid men tydligen bara två år äldre än Lundin. Petra har väl hoppat av helt så hoppas Anders Lundin fortsätter ett tag. Tror han kan göra det bra! smile1.gif

Finns det inte att köpa där du bor??? Tycker det verkar finnas överallt annars. smile3.gif

Fast som sagt också Martin verkar pakta hårt med Alex. Men kanske blir han blåst sen av Alex och Homayon? Jobbigt med paktandet asså. :/

smile1.gif

• Nandez
    molly50 skrev 2022-11-24 20:28:28 följande:
    Har inte sett så mycket av kvällens avsnitt då jag sysslat med annat.
    Men ska försöka kolla på play senare.  smile1.gif
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-24 21:15:53 följande:
    Glad Titta när du hinner på Play.
    Ja, play är bra
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-11-25 22:30:00 följande:
    Jag kollar mest på play, CMore och TV4 Play. smile5.gif
    Okej
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-25 22:35:59 följande:
    Kollar bara på Tv 4 play. Vet inte ens vad CMore är, men jag är ju gammal Skäms
    Okej
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-11-25 22:56:49 följande:

I gårdagens avsnitt stod för mig Sofia & Helene rätt mycket i focus. Starkt och bra av Sofia att vinna tävlingen. Tycker som sagt hon visat styrka hela vägen genom Robinson som bitit sig kvar trots att Alex, Homayon, Martin osv konstant försökt få ut henne. En riktig krigare! Och det är fan Helene med och som hon och Sofia hållit ihop och stöttat varandra är värt all respekt imho. smile1.gif

Sen tjafset mellan Helene och Homayon asså där känner jag det är svårt riktigt bilda sig en uppfattning va allt som kan ha sagts där i lägret som vi inte fått se men samtidigt att jag håller med Helene om att man inte ska behöva berätta allt sitt innersta för att ändå kunna få grundläggande respekt. Människor är olika och alla har inte lika lätt öppna sig inför andra kring väldigt personliga saker. Det får man nog respektera.

Och så är L-O tillbaka igen efter sin starka vinst mot Britten. Underbart! Han är skön  och går fan sin egen väg och det vill jag se mer av i Robinson. smile1.gif

Sen som sagt så tycker jag även Britten har sina kvalitéer även om det inte riktigt alltid kommit fram i TV-rutan. Tycker tex. det vart fint se hur hon försökt stötta Greta i Gränslandet. 

Intressant
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-11-25 22:57:26 följande:
    Absolut. Men har även ett veckoarkiv på tv:n som funkar bra.  :) 
    Japp
Svar på tråden Robinson 2022 Höst