• Nandez

Robinson 2022 Höst

I morgon börjar Robinson höst, hoppas på ett bra och underhållande program

• Svar på tråden Robinson 2022 Höst
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-27 20:40:07 följande:
    Ja det blir det.
    Skönt att lag Nord vann
  • BeautifulLiz
    Nandez skrev 2022-10-27 21:03:16 följande:
    Skönt att lag Nord vann
    Jag håller stenhårt på lag Syd så jag skrek bara NEJ när Nord vann. Tungan ute

Men nu är det som det är och jag kan tycka att det är dags för babbel-Pelle att åka till Gränslandet.
    Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2022-10-28 05:13:39 följande:

Men nu är det som det är och jag kan tycka att det är dags för babbel-Pelle att åka till Gränslandet.
    Jag håller på lag Syd för jag vill att Uffe vinner hela Robinson.
  • flygrl
    kokosnötmjölk skrev 2022-10-23 19:50:31 följande:
    Jag var helt säker på att jag hade svarat på detta men det hade jag visst inte, så sorry :o 

Jag håller med om att det hade varit kul om det varit folk som inte är kändisar. Det hade blivit en helt annan sak. Men en del av programmet kanske var att ta kändisar sjukt långt utanför sin comfort zone? Idk. 

Ja, då är du några år äldre än mig Jag trodde faktiskt att Robinson började någon gång på 2000-talet, men man lär sig något nytt varje dag  

Det är lugnt. Du svarar alltid och det uppskattar jag. Nu va det jag som dröjde med mitt svar i stället.

Det kan nog va som du skriver angående The Island, ja. Och jag har ju iofs inte sett  svenska VIP-varianten så kanske ska jag inte säga så mycket. Det kanske blev bra ändå trots Maria Montazamis tofsar ha ha.

Att jag är äldre än du har vi redan konstaterat i nån av lektrådarna vill jag minnas. Men ja, Robinson hade tydligen premiär -97.

• flygrl

Det blev som det brukat bli att jag lämnar tråden efter ett tag. Jag känner inte att jag passar in riktigt. Sorgligt nog. Gråter
    Så jag kommer väl fortsätta kolla Robinson OCH Gränslandet (känns som det bara är jag som följer Gränslandet) men nöjer mig med att läsa va ni andra skriver.

Lev väl! 
    /flygrl

• BeautifulLiz
    flygrl skrev 2022-10-28 15:37:25 följande:

Det blev som det brukat bli att jag lämnar tråden efter ett tag. Jag känner inte att jag passar in riktigt. Sorgligt nog. Gråter
    Så jag kommer väl fortsätta kolla Robinson OCH Gränslandet (känns som det bara är jag som följer Gränslandet) men nöjer mig med att läsa va ni andra skriver.

Lev väl! 
    /flygrl

Jag följer också gränslandet, är urusel på att skriva också. Mest för att jag sett alla avsnitt innan de andra som skriver medans programmet pågår.

Jag gillar Sandra, fråga mig inte varför. Obestämd Gillar Bella och Merdi också, det var SÅ skönt när Merdi slog ut Pernilla. För henne gillade jag inte alls.
    Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2022-10-28 05:13:39 följande:

Tänkte  mest att dom förlorat tidigare

Jag håller inte  på något lag 
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-28 14:57:43 följande:
    Jag håller på lag Syd för jag vill att Uffe vinner hela Robinson.
    Jag håller inte på något lag
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-10-28 15:37:25 följande:

Lev väl! 
    /flygrl

Vad tråkigt att du känner så

Gillar att läsa dina inlägg

Tittat på Gränslandet och jag  tycker att det inte är så bra

• Nandez
    BeautifulLiz skrev 2022-10-28 17:25:41 följande:
    Jag följer också gränslandet, är urusel på att skriva också. Mest för att jag sett alla avsnitt innan de andra som skriver medans programmet pågår.

Jag gillar Sandra, fråga mig inte varför. Obestämd Gillar Bella och Merdi också, det var SÅ skönt när Merdi slog ut Pernilla. För henne gillade jag inte alls.
    Sett Gränslandet och som sagt så tycker jag det inte är så bra
Svar på tråden Robinson 2022 Höst