Robinson 2022 Höst
Jag har redan sett både Robinson och Gränslandet på Tv4Play.
Tror det kan bli en bra säsong, spännande med den nya programledaren också.
Jag har redan sett både Robinson och Gränslandet på Tv4Play.
Tror det kan bli en bra säsong, spännande med den nya programledaren också.
Jag har inte retat mig på någon än så länge. Och jag tycker nog att Petra funkar som programledare, hittills iallafall. Men vad jag förstått så ska hon bara leda programmet denna säsong.
Som vanligt kollar jag på programmet innan sändning så får vänta tills i morgon med att se vad ni tycker om dagens avsnitt.
Ser ni på Gränslandet också?
Som vanligt har jag redan sett kvällens program, det går för sent för mig som går upp så brutalt tidigt på morgnarna.
Ska bli intressant att se vad ni tyckte, det får jag läsa till frukosten i morgon.
Jag är liksom aldrig med när det händer, som Idol som jag oftast ser dagen efter då jag sällan hänger vid TVn på fredagskvällar.
[ VARNING! Inlägget tar upp upp övergrepp på barn. :/ ]
Apropå elaka Robinson-deltagare så fick jag just veta nåt fruktansvärt. :/ Kommer ni ihåg Mathias Kristoffersson, den norrländska mannen som va med 2019?
Så här presenterades han av TV4 då:
">
Han gjorde väl inte så mycket väsen av sig i programmet, lite kufisk kanske men ändå helt ok.
Jag följer också Flashbacks Robinsontråd och där kom det upp att Mathias gripits av polisen efter ha planerat att våldta och tortera en 3-årig flicka. Det va en fälla som Patrik Sjöbergs sajt Dumpen satt upp där Mathias chattat med en fiktiv mamma med barn. Här kan man se skiten: https://dumpen.se/2022/09/06/robinson-gaddan-napp-144-borgafjall/
Det va nog fan bland det grövsta jag läst. Vilket monster han visat sig va. Störd jävel. Fy fan!
Bra att Dumpen kunde hjälpa polisen sätta dit honom! Hoppas dom aldrig släpper honom igen.
Det blev som det brukat bli att jag lämnar tråden efter ett tag. Jag känner inte att jag passar in riktigt. Sorgligt nog.
Så jag kommer väl fortsätta kolla Robinson OCH Gränslandet (känns som det bara är jag som följer Gränslandet) men nöjer mig med att läsa va ni andra skriver.
Lev väl!
/flygrl