Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022 Höst

Nandez skrev 2022-10-16 21:43:16 följande:
    Varför då?
    Ja som Norrlänning så vill man ju att han hade fått immunitet....Han som vann vet jag inget om eftersom vissa inte får tv tid.

Det är nästan bara Valentino, Pelle som får tv tid. Ok att Ulf fick lite mer tid i dag. 
  • Johannus

Jag tycker inte att Petra behöver säga att den som åker ut ska till Gränslandet...Vore bättre att gruppen tror att personen åker ut. Ingen spänning mera på Robinson när allt berättas för hela gruppen.

• Johannus
    molly50 skrev 2022-10-16 22:04:18 följande:
    Han verkar väl vara en av de starkare i laget också. 
    Har som inte fått någon fattning på Lars-Olov då han inte syns framför kameran så ofta, men ja jag tror att han är stark.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-16 22:05:05 följande:
    Det var verkligen inte väntat
    Jag tyckte det var väntat eftersom Linda sa att hon inte är stark så lagmedlemmarna anser väl att hon inte kommer att prestera så laget vinner i tävlingar. Tyckte det var rätt som åkte ut.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-10-16 22:31:02 följande:
    Kanske vi tänker på olika personer?
    Jag tänker på han med helskägget som pratar norrländska.
    Och han verkar stark. 
    Ja precis han med helskägg Lars-Olov. kommer från Luleå. Han är garanterat stark, men han får inte så mycket tv tid....Han och Ulf höll i repen när vattentanken skulle hållas uppe. Hoppas han går långt i programmet. Jag hoppas även att Uffe går långt för han gillar jag.
  • Johannus
    flygrl skrev 2022-10-17 11:54:13 följande:
    Va bra att du hann. Och kul att du håller på med dans. smile5.gif

Gillar honom jag med. Skönt han höll sig kvar. smile1.gif

Det med, riktigt stilig. smile1.gif

Så är det alltid i Robinson. Väldigt focus på vissa medan somliga mer är som statister. Men det handlar ju om skapa ett spännande program. smile5.gif

Precis.

Lars-Olov verkar deffo stark. Och rätt lugn och skön som person. smile5.gif

Jag var med i dansföreningen i 11 år innan jag flyttade till södra Sverige. Nu är jag tillbaka efter 20 i samma förening och ja jag måste säga att det var riktigt roligt att börja dansa i gen med gänget.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-17 19:07:01 följande:
    Verkar som att hon bad om att bli utröstad
    Ja det verkade på Linda att hon ville bli utröstad, men Petra hade kunnat hålla tyst om att Linda skulle till Gränslandet.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-17 19:07:50 följande:
    Många som man knappt har sett ännu
    Håller med om att mång deltagare får vara i bakgrunden. Alla borde få samma tv tid.
  • Johannus

Usch jag orkar inte med Valles ego snack....."Jag har varit ledare hela mitt liv".......Han tror att han är Robinson mästare.

Svar på tråden Robinson 2022 Höst