Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2022 Höst

flygrl skrev 2022-11-05 23:34:40 följande:

Ooops! Där fick jag veta nåt jag ännu inte kommit till i programmet eftersom jag ligger efter i tittandet. smile3.gif Att Merdi skulle möta Nathalie visste jag men inte att Merdi sen vann. Fast jag fattade ju att Nathalies enda chans mot Merdi skulle va att det blev nåt mer klurigt typ pussel medans Merdi lätt skulle vinna i fysiska grenar.

Men ok, Merdi återvänder och då blir det intressant se hur Pelle reagerar, ja. Jag uppfattade det aldrig som att Pelle ville ha ut Merdi där i första avsnittet utan att han ju måste skicka nån till duellen. Men pga Merdis ilska över bli vald till duellen ville han sen inte ha tillbaka henne i laget. Så uppfattade jag det iaf.

Merdi är tuff och fysiskt väldigt stark så hon kan säkert uträtta en del i Robinson. 
    Hon sa också tidigt att hon tänkte va 100% ärlig hela vägen. Fin målsättning men kan också bli tufft när andra paktar som fan. smile3.gif

Va gäller Pelle tycker jag han är lite socialt klumpig och bufflig med sitt raka sätt men kan också se positiva sidor hos honom så där skiljer jag väl ut mig lite här i tråden. Med reservation för att jag bara sett fram till i tisdags 1/11 än så länge.
    Blir spännande se hur det går! smile5.gif

Roligt att läsa dina iakttagelser
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-11-05 23:39:13 följande:
    Tack! smile1.gif

Jomen det tänker jag väl att det är. smile1.gif

Verkligen! Hoppas va ikapp till veckofinalen så jag kan va med fullt ut igen. smile5.gif

• Nandez
    BeautifulLiz skrev 2022-11-05 23:43:58 följande:
    Hoppsan, sorry!

Ska inte säga mer om duellen mellan Nathalie och Merdi. Det som är sagt är sagt. 

Det kanske var så som du säger men sen har ju Pelle flera gånger påtalat att han absolut inte vill ha tillbaka Merdi. Möjligen då för hennes reaktion, men det får Pelle ta tänker jag. Han är 50+ och borde inte bete sig som en tjurig barnunge. (Tycker jag.)

Som du säger om Merdi, så är ju också Nathalie. Men det kanske jag inte ska säga mer om ifall du inte sett avsnittet jag tänker på. Blir lite rörigt i huvudet här, har lite svårt att sortera tidsmässigt. 

I morgon ser jag örådet till frukost. Kaffe
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-06 21:10:41 följande:
    HahaaSkrattande....Det fanns lite obehagliga kryp där i Mansgrottan. Men jag vet inte om Tusenfotingen är farlig
    Har svårt att tro att dom är farliga
Svar på tråden Robinson 2022 Höst