Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2022 Höst

Johannus skrev 2022-11-03 20:43:20 följande:
    Jag önskar att L-O, Uffe och Kristoffer får visa lite mer vilka styrkor dem har. För som det nu är så är det bara Valle, Valle, Valle som både gapar och får tv tid så det räcker och blir över.

Kvittar mig också vem som åker bara inte Uffe åker ut.
    Det vi får se är ca. 20 minuter på ett dygn. Tv 4 klipper och klistrar, någon annan kanske snackar massor i synkar men det visas inte
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2022-11-04 05:06:43 följande:
    Tänk vilken skräll det skulle vara om Valle åkte ut!
    Det lär ju inte hända än på ett tag, men roligt vore det. Bara för att han tror att han är någon slags Robinsongud eller något.

De han vill ha ut är L-O och Andreas (Värmland).
    Ja, det vore det
  • Nandez
    Beccus skrev 2022-11-04 05:51:03 följande:
    Hoppas kan man ju göra, men tror tyvärr han kommer att hänga kvar ett tag. Förstår inte varför tv4 envisas med att visa upp honom så mycket som de gör.
    Man lever på hoppet
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2022-11-04 11:54:49 följande:
    Han har nog någon sorts mindervärdeskomplex för att hans brorsa är känd.

Fattar inte heller varför han får så mycket tv-tid.
    Nej, det är märkligt
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-11-05 19:40:43 följande:

Det känns skönt höra att mina långa inlägg kanske ändå inte tråkar ihjäl alla i tråden utan kan tillföra lite grann iaf. Inte min mening skapa massa drama kring mig själv utan det är helt enkelt min dåliga självkänsla som ställer till det ibland. Att jag känner att jag inte duger och mest gör bort mig. smile4.gif

Men jag tycker ju om tråden och er som skriver i den så har bestämt mig för att hoppa in igen. Måste bara kolla ikapp först så ska jag kommentera va som händer i Robinson sen igen (precis som det tydligen också vart för både Johannus och kokosnötmjölk smile5.gif ). Solig

Kom också på att jag ju tidigare diskuterat några händelser i Gränslandet med bla. Johannus. Den där jättelika kungskobran som nästan höll på att sluka hela Gränslandet-gänget levande tex. Eller om det va en varan kanske. smile5.gifsmile2.gif

Tack för ni finns och bryr er! Jag uppskattar förresten alla i tråden!

Vi hörs snart igen! Hjärta

Härligt att du är tillbakaHjärta
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-11-05 19:55:18 följande:

Jo, jag känner ju till att du kollar avsnitten innan dom sänts. Fast du kan väl kommentera Gränslandet när dom visats på TV. Om du känner för det alltså. Jag tar gärna del av dina kommentarer! smile5.gif

Skriver själv aldrig medans programmen sänds utan kollar oftast på CMore och TV4 Play och skriver när det passar. Typ. smile5.gif

Sandra är rätt rolig och Bella ännu roligare. Tycker Bellas formuleringar kan va sanslöst roliga och poetiska. Drömmer  Merdi är ju lite mer lågmäld men helt ok. Pernilla fick jag aldrig nåt riktigt grepp om men hade gärna sett mer av henne i tävlingar med mycket simning i för det är hon grym i.

Får återkomma om både Gränslandet och Robinson för jag ligger som sagt efter här. smile5.gif

Det viktigaste är att du skriver
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-11-05 20:03:47 följande:
    Vi dröjer båda med svar ibland men svarar alltid och det är väl ok ändå. Tycker jag iaf. smile5.gif

Så du har alltså sett svenska The Island??? Det hade jag inte fattat men då måste väl jag med se den vid tillfälle så vi kan jämföra. Och du kanske ser brittiska varianten nån gång. Om du känner för det alltså. smile5.gif
    Självklart är det okej
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2022-11-05 20:04:25 följande:
    Undrar hur Pelle reagerar när Merdi kommer tillbaka!
    Han ville ju verkligen ha ut henne, varför fattar jag inte. Hon är liten, men det gömmer sig en stor människa där inne, urstark och envis.

Vore kul om hon vann en immunitet inför ett öråd och Pelle åkte ut. (Lite skadeglädje, jag vet, men det kan han ha.
    Jag håller med dig
Svar på tråden Robinson 2022 Höst