Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022 Höst

flygrl skrev 2022-12-11 01:52:28 följande:

Det är möjligt Kris ogillade själva grejen med en immunitetsförgörare och därför slängde den, visst. Fast om han berättat för Helen det fanns en förgörare och att han tänkte göra sig av med den tycker jag ändå det va dumt av Helen ge bort sin ena immunitet. Varför? Jo, för va säger att inte också nån annan skulle kunna ha fått en sån utan att berätta för nån annan? 

Men som sagt bara spekulationer från min sida. smile5.gif

Det här va väl dessutom första gången en immunitetsförgörare dykt upp i Robinson men i fortsättningen kommer nog alla Robinson-deltagare va medvetna om att sånt kan förekomma och att man ska behålla alla sina immuniteter istf ge bort dom. Ett paradigmskifte! :P

Håller med dig i det du skriver.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-12-12 19:02:05 följande:
    Här är det full fart i tråden smile1.gif
    Ja det har det varit efter senaste Öråd Skrattande
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-12-12 19:32:47 följande:
    smile1.gif

Kris var mycket påverkad
    Ja det verkar så
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-12-12 19:35:09 följande:
    Andreas verkade vara omtyckt
    Tror att alla vill vara med alla nu när det är sista veckan.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-12-12 19:41:12 följande:
    En till åker
    Nu kommer väl deltagarna att åka ut en och en tills det finns 3 kvar som kommer att tävla vem som blir vinnaren.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-12-12 19:51:04 följande:
    Samla poäng är väl något nytt
    Nja är det det? Kan vara, men i så fall kan det ha varit i någon annan program där man har samlat poäng.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-12-12 22:33:34 följande:
    Ja,det gjorde hon absolut. Men jag har bara haft lite svårt för henne. 
    Helene är duktig kämpare, men jag har också svårt för hennes sätt. Hon verkar vara så självsäker och nästan se ner på alla andra deltagare (inte så att hon säger det i ord), en hennes sätt att vara. Hon visar sällan glädje till andra eller nära andra vinner. Så nä jag hoppas inte hon vinner. Kristoffer eller L-O vill jag ska vinna.
Svar på tråden Robinson 2022 Höst