Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022 Höst

Jag fattar 0 på Andreas. Han säger att det är ok om han och Helene ryker. Vad!!!! Vill inte han vinna Robinson? Och det dummaste han kommer att göra det är att han kommer att ge sin immunitet till Alex.....Alex måste ha hypnotiserad Andreas eller nåt.....Galet dumt 

• Johannus
    Nandez skrev 2022-12-08 21:23:02 följande:
    Varför är Andreas naken
    Vill bli Tv kändis Glad
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-12-08 21:23:14 följande:
    Det skulle inte förvåna mig det minsta.
    Han pratar ju om att göra det nu.
    Ja det verka så, men han trampar sig själv på tårna. 
  • Johannus

Nu fattar inte jag varför Alex gav immunitetsförgöraren till Kristoffer. Vågar inte Alex stå för att förgöra en immunitet eller vad var det frågan om????....Fegt om det är så det är.

• Johannus
    Nandez skrev 2022-12-08 21:42:14 följande:
    AlexSkrikandes
    Skrikandes Alex räddas av Lättlurade Andreas. 
  • Johannus

Usch även Petra som är programledare vet om att dem hade en immunitetsförgörare så det borde ha fungerat att få använda det som Kristoffer hade med sig. Fattar inte varför Alex gav den, han hade kunnat ha den själv och gett den till Helene på Örådet. Nu får Kristoffer må skit för att han råkade tappa den.

• Johannus
    molly50 skrev 2022-12-08 22:01:29 följande:
    Ja,det var ju så tydligt att han var sur nu över att ha misslyckats med immunitetsförgöraren. 
    Han var verkligen tvär sur och det kommer att påverka både Kristoffer och även Helene som fick reda på att den skulle användas på att rösta ut henne. Usch nä jag har ingen favorit snart....Eller jo jag har och det är L-O och Kristoffer. Men jag är rädd att Kristoffer packar i hop sina saker och lämnar Robinson.
Svar på tråden Robinson 2022 Höst