Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022 Höst

Jag tror att L-O åker ut på Öråd........

• Johannus
    Nandez skrev 2022-11-06 21:39:23 följande:
    Pelle försvinner också, vilket manfall
    Pelle visade sig hård när han kom in på Robinson, men trots det visar han att han har ett hjärta när det väl gäller. Att han väljer att åka till familjen förstår jag helt. 
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-06 21:45:47 följande:
    Varför skulle han det
    Hänt är en tidning som skriver alla snyft skriverier.....Jo, men klart han kommer att synas i flera tv program.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-06 21:53:33 följande:
    Läser inte tidningar som Hänt
    Inte jag heller, men svårt att undvika Rubriker på FB
  • Johannus

Det blev mycket jobbig program i kväll. Måste vara väldigt jobbigt för deltagare som får sorgliga meddelande mitt i programmet.  Gråter

• Johannus

Tror som dom på FB att Valle kommer att komma tillbaka eftersom Uffe måste lämna, även om jag såg att Julie kommer att komma tillbaka. Men på ett eller annat sätt kommer Valle komma tillbaka. (Inte för att jag vill det)....Tv 4 produktionen borde lägga mer energi på deltagare som är tystlåtna och inte låta bara ledartyper synas.....Men det är ju som sagt Sverige.....Den som blir mobbad förlorar oavsett det är i tv eller i riktiga verkligheten.

• Johannus
    molly50 skrev 2022-11-06 22:25:09 följande:
    Ja,det förvånar mig inte.
    Men tycker det var bra att Petra sa åt honom att det var sorgligt att han sagt sig vilja kämpa för vinst och sedan ge upp vid en motgång,trots att han kunnat få en chans till. 
    Jo det vara förvånansvärt att Valle inte ville fortsätta att kämpa, men tror att han trodde att han skulle vara den vinnande i laget så skamsen med svansen valde han att avbryta helt. 
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-11-06 22:29:33 följande:
    Det skulle inte förvåna mig om de får komma tillbaka.
    Men samtidigt så kommer det ju att ta längre tid innan det blir sammanslagning om de gör så varje gång någon får lämna. 
    Kn vara så att det utslagna dyker upp vid sammanslagningen. Beror på om någon av lagen innan inte har lika många deltagare.
  • Johannus
    flygrl skrev 2022-11-07 01:15:41 följande:

Men är verkligen Nathalie 100% ärlig och rak sådär som Merdi verkar va? Missförstå mig inte, jag gillar Nathalie men hon verkar va mer pakt-ish och intrig-ish än Merdi. 

Pelle är ju borta när hon kommer till Robinson och högst sannolikt hamnar hon i Nord, inte Syd.
    Vi får se. smile5.gif

Jag litar inte på Merdi.....Eller rättare sagt har jag sett lite för lite på Merdi för att säga vad hon går för. Nathalie är alldeles för snäll och tänker på alla andra än sig själv. Jag skulle önska att Nathalie tänkte mer på själva spelet för Robinson än att ömka sig för sina lagkamrater.

Men vi tänker inte alla lika och det gör inget.....
Svar på tråden Robinson 2022 Höst