Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022 Höst

Förstår inte varför Sofi tror att hon åker....Varför skulle alla ha gaddat sig mot henne? Har jag missat nåt vad dom andra deltagarna tänker om henne?

• Johannus
    Nandez skrev 2022-10-30 21:47:30 följande:
    Det kommer upp saker i ö-rådet
    Helt klart kommer det upp saker på Örådet 
  • Johannus

Trist att Natalie ska behöva åka till Gränslandet. Hon är alldeles för snäll och jag hade velat ha kvar henne på Robinson.

• Johannus
    molly50 skrev 2022-10-30 21:58:16 följande:
    Som jag har uppfattat det så tyckte väl de andra att hon drog sig undan litegrann när Helene röstades ut förra veckan.
    Om det sen är orsaken vet jag inte. 
    Ja det kan vara så att hon drog sig undan, men jag tyckte att hon sa i dagens program att det andra drar sig från henne...Det är så tråkigt med alla pakter och snack om andra deltagare. Alla borde jobba för sig själva, men ändå försöka vara vänner med varann för att kunna vinna tävlingar.

Blir skönt när det blir sammanslagning och alla tävlar för sin egen skull.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-10-30 22:13:29 följande:
    Ja,det håller jag med dig om. 
    I alla sociala spel blir det skitsnack om andra deltagare speciellt mellan dem som paktar, men det är väl det som kallas bra tv Obestämd...Tror jag.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-30 22:22:20 följande:
    Ska kolla nästa avsnitt av Gränslandet i morgon
    Jag ska också kolla Gränslandet i morgon.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-31 19:12:38 följande:
    Hann inte kolla idag
    Jag har glömt att titta....Får göra det i morgon.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-31 19:38:35 följande:
    Homa lagkapten i lag Syd
    Lag Syd gjorde ett fint val av lagkapten. Lag Nord var det Valle som valde sig själv...Ingen vågar säga emot honom. 
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-31 19:49:45 följande:
    Ett bra pris
    Bra pris , men var det bara den som vinner och lagkapten som fick ta del av priset
Svar på tråden Robinson 2022 Höst