BeautifulLiz skrev 2022-12-09 11:54:36 följande:
Jag tycker att det var helt rätt att ett hemmaknåpat snäckband inte godkändes som förgörare.
Lite som att jag tappar min hundralapp på väg till affären och plockar upp ett gammalt kvitto och skriver "100 kronor" på.
Tror absolut att om man slarvar bort immunitetshalsbandet, att man blir utan immunitet. Och det är också, enligt mig, helt rätt.
Man får se till att hålla ordning på sina fördelar helt enkelt.
Sen hade jag nog blivit rätt putt på Kristoffer om det nu är så som han säger, att han slarvade bort immunitetsförgöraren. Som sedan slog omkull killarnas plan. Det hjälper ju inte att bli förbannad, men nog fasen skulle iallafall jag bli lite tvär ett tag.
Kristoffers misstag kan kanske göra att han ryker inom en snar framtid.
Nåja, hur som helst så var det ändå kul att Helene blev kvar. Jag tror att jag har börjat ändra åsikt om henne. Hon är verkligen en krigare!
Och Alex som jag gillade i början... gör jag inte längre. Han är en riktigt hal ål. Eller som Bella säger, en alfahane som de andra står och bjäbbar kring.
Jag gillar L-O, han är så lugn och stabil, fast han har en usel balans. Till och med sämre än mig, vad jag sett. Och det säger en hel del!
(Jag kan knappt stå på ett ben mer än ett par sekunder!)
Final mellan L-O och Helene?
Vet inte, just nu, vilka jag annars anser värdiga.
Fast då är nog utgången självskriven och spänningen inte så värst påtaglig.
Nu slipper vi iallafall se Andreas röv något mer. Ändå det.