Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2022 Höst

Minst sagt händelserikt 

• Nandez
    molly50 skrev 2022-12-08 21:58:02 följande:
    Alex är en dålig förlorare.
    Mycket stor sådan
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-12-08 22:01:29 följande:
    Ja,det var ju så tydligt att han var sur nu över att ha misslyckats med immunitetsförgöraren. 
    Japp
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-12-08 22:02:55 följande:
    Usch även Petra som är programledare vet om att dem hade en immunitetsförgörare så det borde ha fungerat att få använda det som Kristoffer hade med sig. Fattar inte varför Alex gav den, han hade kunnat ha den själv och gett den till Helene på Örådet. Nu får Kristoffer må skit för att han råkade tappa den.
    Svårt att förstå
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-12-08 22:06:17 följande:
    Han var verkligen tvär sur och det kommer att påverka både Kristoffer och även Helene som fick reda på att den skulle användas på att rösta ut henne. Usch nä jag har ingen favorit snart....Eller jo jag har och det är L-O och Kristoffer. Men jag är rädd att Kristoffer packar i hop sina saker och lämnar Robinson.
    Hoppas att han inte gör det
  • Nandez
    A4ka skrev 2022-12-08 22:12:41 följande:

Det är några saker i dagens program som jag inte hängde med Kris råkade tappa bort immunitetsförgöraren då de hade bråttom, men när och hur lyckades han pyssla ihop snäckor med snöre/ rep osv? så det fanns material, tid och verktyg (sax/ kniv) att klippa och pyssla?! Och varför ska han behöva visa samma som de hittade i lådan? Om någon av de som har immunitet tappar bort sin halsband eller om det går sönder eller om det råkar glömma den på stranden är de inte immuna då? Nånting stämmer inte. Det måsta vara produktionen som ville ha med TWIST för att göra det mer spännande och att Helen skulle bli kvar. I många andra avsnitt och program fick det polletter, brickor, mynt, armband osv och har ALDRIG tappat något nånsin, trots slitna kläder, trots att de sover utomhus, går i mörkret osv. Jag köper inte det. jag ville att Helen skulle bli kvar men inte på detta helt ologiskt sätt.

Jag tror att det är en del av immunitetsbandet som Kris hade
  • Nandez
    A4ka skrev 2022-12-08 22:18:00 följande:

Efter allt som jag hört och sett i programmet har jag nu ändrar min favorit fram och tillbaka och vill att LO vinner, han är den som snackar minst goja.
    Helen blinkade inte ens när hon fick höra om immunitetsförgöraren. Hon visade fler känslor när hon blev utröstad första och andra gången. nu var hon inte ens förvånad. hon kanske fattade när Kris satt och pysslade med rep och snäckor, såg ingen annan det? fick de inte höra att han tappade den och letade genom sina fickor? Som sagt jag köper inte det smile1.gif ser ut mer som filmmanus som de följer smile1.gif  

Som sagt det är en bit från immunitetsbandet Kris hade
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-12-08 22:20:09 följande:
    Alex sa visserligen att han inte skulle lägga någon skuld på Kristoffer.
    Men det går ju inte att lita på honom.
    Jag hoppas att Kristoffer stannar. 
    Helen lär det ju drabba hur som helst.
    Men nu vet hon ju om det.
    Hoppas också att Kris stannar
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-12-08 22:31:28 följande:
    Håller med dig i det du skriver. Har också svårt att tro att Kristoffer tappade den när jag såg att han tog fram snäckbandet..... Nåt skumt var det. Eller att produktionen tog den för att Helene skulle stanna då hon tagit sig tillbaka flera gånger från Gränslandet.
    Har svårt att tro att produktionen skulle göra så
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-12-08 22:37:26 följande:
    Ja Alex sa att han inte lägger någon skuld på Kristoffer, men man kan ju se i hans ögon att glad är han inte. Det går genom märg och ben när någon visar sin irritation redan på Örådet.
    Ja, det syntes
Svar på tråden Robinson 2022 Höst