Robinson 2022 Höst
Minst sagt händelserikt
Minst sagt händelserikt
Det är några saker i dagens program som jag inte hängde med Kris råkade tappa bort immunitetsförgöraren då de hade bråttom, men när och hur lyckades han pyssla ihop snäckor med snöre/ rep osv? så det fanns material, tid och verktyg (sax/ kniv) att klippa och pyssla?! Och varför ska han behöva visa samma som de hittade i lådan? Om någon av de som har immunitet tappar bort sin halsband eller om det går sönder eller om det råkar glömma den på stranden är de inte immuna då? Nånting stämmer inte. Det måsta vara produktionen som ville ha med TWIST för att göra det mer spännande och att Helen skulle bli kvar. I många andra avsnitt och program fick det polletter, brickor, mynt, armband osv och har ALDRIG tappat något nånsin, trots slitna kläder, trots att de sover utomhus, går i mörkret osv. Jag köper inte det. jag ville att Helen skulle bli kvar men inte på detta helt ologiskt sätt.
Efter allt som jag hört och sett i programmet har jag nu ändrar min favorit fram och tillbaka och vill att LO vinner, han är den som snackar minst goja.
Helen blinkade inte ens när hon fick höra om immunitetsförgöraren. Hon visade fler känslor när hon blev utröstad första och andra gången. nu var hon inte ens förvånad. hon kanske fattade när Kris satt och pysslade med rep och snäckor, såg ingen annan det? fick de inte höra att han tappade den och letade genom sina fickor? Som sagt jag köper inte det ser ut mer som filmmanus som de följer