• Spucks

Fler med barn med diagnos som blir utfryst?

Föräldrarnas beteende är ju helt sjukt och inte okej på något sätt. Det är ju en sak att man inte vill att ens barn går hem till en stökig och våldsam kompis, men att ignorera föräldrarna till barnet pga det? De har nog ett större beteendeproblem än ditt barn.

• Spucks
    Anonym (Sorry) skrev 2022-09-24 20:20:06 följande:

Jag minns gång när min dotter var på kalas då hon var 10 år, alla tjejer var bjudna. Mamman på kalaset hade i princip slängt ut min dotter. Hon hade sagt åt henne att gå för hon förstörde kalaset. det som hade hänt var att min dotter hade smugit iväg till flickans rum för att leka när de andra fortfarande åt mat. Min dotter klarade inte att sitta stilla så länge som de andra. Och när hon gjorde det hakade flera av de andra barnen på, och flickan som fyllde år blev ledsen när inte alla satt kvar med henne. Min dotter fick skulden som uppviglare och mamman sa att hon nog skulle ta och gå hem. Min dotter hade ingen mobil och kunde ringa mig  utan kom plötsligt hem halvt hysterisk gråtandes. 

Fy fan vad vidrig! Jag fattar inte hur vuxna människor kan beter sig sådär. 
Svar på tråden Fler med barn med diagnos som blir utfryst?