BF JUNI 2023
Hittade ingen juni-tråd (lite tidigt förstås!) så skapar en!
Det här är min tredje graviditet, har en son sen tidigare och hade ett utomkvedshavandeskap i juni i år.
BF-lista:
2/6 Elin89, andra barnet
Hittade ingen juni-tråd (lite tidigt förstås!) så skapar en!
Det här är min tredje graviditet, har en son sen tidigare och hade ett utomkvedshavandeskap i juni i år.
BF-lista:
2/6 Elin89, andra barnet
Grattis till er som plussat!
Hur känner ni andra kring en privat fb-grupp? tänker inte jättemånga medlemmar. Skulle kunna fixa en isåfall 😊
Ja den behöver ju inte skapas ännu såklart! tänkte mer om intresse fanns
Jag hoppar också in här, plussade för lite mer än en vecka sen, men har inte heller vågat tro på de. Har försökt i drygt tio år, sista 1.5 året med en ny partner. Var i alla fall idag på VUL mest pga att jag fått ägglossningsstimulans, så för att försälra oss om att där inte ligger 4,5 stycken 😂🙈
Men nej, där var en liten prick alldeles perfekt i livmodern. Mycket kan fortfarande hända, läkaren tror det rör sig om 5 hela veckor nu, så vi ska dit igen fredag nästa vecka och då hoppas vi på ett hjärta med 😍
Så nu känns de ändå mer verkligt, jag är verkligen gravid!! ❤️
Jag har nu pratat med barnmorskan och fått en UL-tid (KUB) .
Fick dock tiden i v.14 (13+1) det känns lite sent?
Hur har det varit för er andra? vad jag kan minnas så fick jag en tidigare tid vid förra graviditeten.
Jag har nu pratat med barnmorskan och fått en UL-tid (KUB) .
Fick dock tiden i v.14 (13+1) det känns lite sent?
Hur har det varit för er andra? vad jag kan minnas så fick jag en tidigare tid vid förra graviditeten.
När har ni första MVC tid? Jag har min den 3/11 och om jag räknase rätt är jag väll i vecka 9 då. Första gången fick jag tid jätte tidigt , redan vecka 5-6 men här brukar de va så när det är första gången .
När har ni första MVC tid? Jag har min den 3/11 och om jag räknase rätt är jag väll i vecka 9 då. Första gången fick jag tid jätte tidigt , redan vecka 5-6 men här brukar de va så när det är första gången .