Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Bonusbarn naken i min säng, sambo respekterar inte mig

Att barn som är över två år sover i föräldrarnas säng eller bonusföräldrar är inte bra. Vid två års ålder börjar de förstå saker. Man ska ha tränat barnet att sova i spjälsäng när de kommer hem från BB de finns spjälsängar som man hakar fast vid dubbelsängen. Varför spjälsäng, jo risken finns att man som vuxen rullar över barnet så det avlider. Man kan ha barnet i spjälsäng i samma rum upp till två års ålder därefter får de ligga i eget rum. 

Har man en bra nattrutin för barnet dvs. Läsa saga för barnet komma med ett vattenglas be en aftonbön beroende vilken religion man har. Säga godnatt gå ut ur rummet. Vänta lite hör om barnet ropar gå in och prata igen och säga godnatt igen. Ju mindre barnet är desto fortare lär det sig. Ett tvåårigt barn kan komma till föräldrarnas säg på natten om det drömt en mardröm. Men gränsen går vid tre år.

Varför detta ni är ju vuxna människor ska ni inte ha ett aktivt sexliv det är ju ni som är paret. Man har väl inte sex när man har barn i sängen.
    Att ha barn som är nakna i sängen är ingen hit. 

Att en man tillåter sin nakna dotter ligga i er säng är pedofilvarning etc. Hur blir det när hon blir 10 år etc många har då redan kommit in i puberteten då. Ligger hon fortfarande kvar i sängen då?

Det finns många män som inte vill ha sin nakna dotter dotter i sängen när han har en riktig kvinna där. Mitt råd byt man du är värd något bättre.

Svar på tråden Bonusbarn naken i min säng, sambo respekterar inte mig