Anonym (Nej) skrev 2022-09-15 18:59:25 följande:
Eller så skaffar han sig lite folkvett och inser att dotterns mamma inte har ett skit att säga till om hemma hos dem och att sambon har all rätt i världen att sätta sina egna gränser kring sin person.
Dottern behöver också få lite uppfostran och få förklarat för sig att sover du i vår säng sover du med minst trosor på.
Ja du...då blir dottern sur, skvallrar till sin mamma, mamma blir arg ställer till problem, sambo blir arg ställer till problem och ber mig fixa problem jag inte kan fixa. Dotterns mamma hotar med vårdnadstvist, sambon hotar med att gå isär. Dubbla underhåll och totalt fukkad tillvaro. Visst trosorna hade jag krävt att hon hade på givetvis. Men det får framföras med finess för att inte påverka den delikata terrorbalansen med minsta möjliga provokation åt tre håll.
Addera en kvinnlig chef på det där som är krävande och bråkar och kräver hon med så har du en stor del av orsaken till mäns självmordsstatistik. Det blir helt enkelt för mycket med kvinnor som drar i en från olika håll och tycker olika saker och alla måste bli nöjda.