Inlägg från: Anonym (Förvirrad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förvirrad)

Hon godtar inte ett nej

Hon är kär i mig, har hon sagt. Men vi är båda gifta och jobbar ihop. Jag undviker henne för att jag vet att jag är svag och hon är känslomässigt instabil.  Jag känner mig pressad. Jag kan inte byta jobb. Detta har pågått i flera månader nu. Känner mig helt ensam och känner ibland för att gråta. Vet inte vad jag ska göra. Hon godtar inte ett nej. 

• Svar på tråden Hon godtar inte ett nej
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (#metoo) skrev 2022-09-12 08:44:55 följande:
    Nej, det verkar absolut inte så. Han känner sig pressad, är gråtfärdig och funderar till och med på att byta jobb. Då är man verkligen inte ute efter att få stöttning för sin otrohet. Han gör ju allt för att hålla sig ifrån henne.
    Ja hon är på varje gång. Men det är snarare så att jag är förvirrad. Jag vet inte. Snygga kvinnor brukar inte vara på och jag gillar uppmärksamheten. 

Det är snarare så att jag orkar inte med osäkerheten när det gäller otroheten. Samtidigt orkar jag inte anmäla eftersom jag vet att jag kommer inte att tas på allvar eftersom hon är kompis med vissa personer. Jobb våxer inte på träd.
  • Anonym (Förvirrad)
    Gman69 skrev 2022-09-12 10:20:31 följande:

Larvigt. TS behöver inte prata med henne i sociala sammanhang. Hon tröttnar till slut vet du.

Jag brukar vara tyst eller kortfattat men då blir hon nästan gråtfärdig. Det är en jobbig känsla.
Svar på tråden Hon godtar inte ett nej