Inlägg från: TechSpawn |Visa alla inlägg
  • TechSpawn

Min man ljög om var han var

Finns inte så mycket kvar o göra efter ett sånt svek. Dumpa eller var helt öppet otrogen tillbaka emot han. 

• TechSpawn
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-09-10 04:26:52 följande:

Tydligen hade han pratat massa skit om mig och se andra hade sagt att de inte vill att jag ska vara med honom och att han förtjänar bättre. 

Han är läskig när han dricker och det är inget jag att till nägon. Han har skrikit åt mig, tryckt upp mig mot väggen (för en kille kollade på mig på ett ställe en gång, visste inte ens om det) osv. Ikväll höjde han näven och sa att han så gärna hade velat slå knytnäven i mitt ansikte.  Han har slängt ut mig också. dagen efter har han ändrat sig. 

Nu när han kom hem kunde han inte ens sitta och prata med mig. Han däckade direkt i soffan och ligger bara och svamlar om saker som jag inte ens förstår vad han menar. 

Är så otroligt less på detta och tycker har jag förträngt mycket av det. han har gång på gång lovar att sköta sig. Vissa gånger går det jättebra. Andra gånger såhär. Har suttit och skakat av nervositet hela kvällen för jag anade det skulle bli såhär. 

Usch.. Tråkigt o höra! Det där låter inte något bra.. 

Man ska akta sig för någon som håller på o snackar skit om dig inför andra folk..
  • TechSpawn
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-09-10 05:34:22 följande:

Sedan vill jag ju inte vara med någon som gör så mot mig heller 

Bra där. För det ska du inte vilja vara heller...

Jag har en regel som jag också även använder mot mina vänner. O det är att sekunden jag märker att den börjar snacka skit om mig, så drar jag mig ur.. För då är det inte längre någon vän... Då är det en pajas som försöker att sno något skit ifrån mig. 
  • TechSpawn

Går inte o redigera, men jag lägger till..

"Då är det en pajas, en riktig vekling.. "

Svar på tråden Min man ljög om var han var