Olika nivåer av sexlust, hur löser man det? Hjälp!
Jag brukar ställa upp när min man vill ha sex, dock inget jobbigt då han kommer på 1-2 min. De gånger han tar längre tid på sig brukar jag spela Candy Crush på telefonen hehe.
Jag brukar ställa upp när min man vill ha sex, dock inget jobbigt då han kommer på 1-2 min. De gånger han tar längre tid på sig brukar jag spela Candy Crush på telefonen hehe.
I ett tidigare förhållande så hade vi sex typ 2 ibland 3 gånger om dagen. ibland skedde de inte alls någon dag. men oftast 1-2 ggr per dag. Vaknar runt 07 och myser till det i kanske 30-40min sen upp göra sig redo och dra till jobbet. Komma hem runt 16:30 - 17:00 göra de som behövs göras sen någon gång under kvällen mellan 19:00 - 23:00 så låg vi oftast igen. säg att de totalt blev 1.45 timmar per dag. Ibland blev de en i duschen också efter maten. Funkade super men tog slut av andra anledningar.
Har för mig att vi låg kanske mellan 11-13 gånger i veckan som snitt.
Min man har inget emot att jag ställer upp, han ser det som en kärlekshandling som tur är.
Min man har inget emot att jag ställer upp, han ser det som en kärlekshandling som tur är.