Inlägg från: Anonym (Tillåt mig att asgarva) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tillåt mig att asgarva)

Olika nivåer av sexlust, hur löser man det? Hjälp!

Anonym (SkogeN) skrev 2022-09-08 10:33:16 följande:

Återigen så känner jag mig älskad även dagar vi inte har sex, det är när man blir nekad efter låt oss säga den femte gången då kan jag KÄNNA mig oälskadäven fast jag vet att jag är älskad.

Känslor kan jag inte trolla bort.
    Det handlar inte om VARJE gång hon säger nej.

Men ni behöver inte övertala mig om att hon ska ändra sig. Jag har förstått att det är jag som måste ändra mig.

Strategi nu.

1. Äta medicinen jag fick och testa om sexlusten minskar.
    2. Inte vara tyst de gånger jag känner mig oälskad. Bara att gömma mina känslor inombords och låsa in dom och sen låtsas vara gladare än vad jag är.
    3. Försöka gå iväg till ett ensamt rum och ta hand om mig själv i en mindre skala än förut. Det kanske kan hjälpa lite också.

De där med tårta, jag har inga problem att ligga 30-45min innan jobb, sen komma hem ha lite mys en snabbis under dagen. Sen på kvällen när man ska lägga sig så myser man till det och har sex någon timme innan man somnar. Kan äta tårta varje dag, lika gott för mig. På gott och ont. Men det är orealistiskt.

Så du tänker att två timmars sex per dag? Och du vill ha barn? Hahahahaha. 

Du förstår, jag gillar också sex. Ofta och gärna. Men två timmar om dagen, två timmar som jag kan lägga på sömn, fix och häng med barnen? Glöm det! 

Och allvarligt, att du blev deprimerad av att behöva runka, tyder nånstans på att du antingen är en mycket skör individ som inte bör skaffa barn, eller på att du är en 16-åring oskuld som bara fantiserar. 

• Anonym (Tillåt mig att asgarva)
    Anonym (Hobby) skrev 2022-09-08 11:33:55 följande:

Okej TS. Så 9:27 har du varit hos en psykolog för att prata om det här och dessutom stulit medicin hos din kompis pappa. Toppen, verkligen!
    Som sagt. En kåt 16-åring som sitter hemma och fantiserar om att han ska knulla två timmar om dagen när han blir vuxen.  
Svar på tråden Olika nivåer av sexlust, hur löser man det? Hjälp!