Olika nivåer av sexlust, hur löser man det? Hjälp!
Istället för att säga sådana saker, hur kan man lösa det? Jag ber bara om hjälp inget annat. Har du inget snällt att säga så säg inget...
Istället för att säga sådana saker, hur kan man lösa det? Jag ber bara om hjälp inget annat. Har du inget snällt att säga så säg inget...
Jag ska försöka leta reda på någon medicin som minskar sexlusten, kollade runt lite och blodtrycksmedicin ska tydligen minska sexluste, kan man köpa de direkt eller behöver man recept för det?
hade inte Ens tänkt på att minska min egen sexlust men de är inte en dum idé, såg även nu att smärtstillande ska tydligen minska sexlusten.
ska kolla om jag kan få tag på det imorgon.
Sexlust och kåthet..Jag tror inget kan öka din tjejs kåthet, man är den man är vad gäller sin sexlust, det är det enklaste svaret.
Likväl, vi är individer med våra preferenser.
I ditt förhållande så utgår ni från dina preferenser, din sambo älskar dig så han anpassar sig, Bra! Ni är nöjda.
I mitt äktenskap var jag aldrig nöjd men ändå var det frun som styrde, det är ju alltid den som vill minst som styr.
Vi var inte samstämda och det blev väldigt dåligt. Till slut separerade vi och jag har sedan dess varit i förhållanden med kvinnor som har haft samma drift som jag (med viss variation). Jag är nöjd
Du mår bra på ett sätt, jag på ett annat. Tillsammans är vi kanske inom "normalspannet" men jag tror inte någon av oss hade trivts att vara där.
och var säger jag att man skall ha sex med en person mot hennes vilja?
Skulle aldrig falla mig in!