LusenMusen skrev 2022-09-18 00:55:48 följande:
Äckel hat hat hat hat och äckel känner jag. Hur fan kan jag behöva fler lektioner DENNA gången än vad jag tog när jag körde i gymnasiet. Den läraren var alltså sämsta läraren någonsin men vi körde fan igenom alla moment har jag förstått nu, detta påtalade inte ens idiotäcklet när jag gick där! Jag bar gick dit random körde och enda gången han någonsin nämnde moment var första lektionerna sedan körde vi bara. Gjorde ett teoriprov på skoj och det var all teori jag kunde! SÅ hur fan kan jag behöva mångt fler lektioner DENNA GÅNGEN NÄR JAG KAN VARENDA JÄVLA FRÅGA, eller jag får 62/65 på alla prov som finns att ta.
ha
Något är RIKTIGT ÄCKLIGT SJUKT och detta har vekrligen knäckt mig så hårt, vad fan är det för fel i huvet och varför kan jag aldrig få ha flyt. Är det för mycket begärt att få en anständig tjänstelevarantör när man betalar sjukt mycket pengar för det? Människor är fan skit och jag vill bara gråta. e
Sitter här funderar på att skicka ett brev och be dem dra åt helvete men skickade ett mejl för nån vecka sen och avbokade allt redan då vilket jag ångrade så går lägger mig istället. Men jag vill bara gråta och spy samtidigt när jag tänker på denna äckelsituation.
Förrförra lektionen skulle vi gå vidare till moment 4 sen förra lektionen körde jag dubbel och nu är planen att vi ska repetera det vi gjorde på förr igen! Önskr verkligen dessa äckel all olycka men vet smtidigt att jag måste lägga band på mig själv för jag vill ju ha det äckliga kortet (men när jag får det ooh vad jag ska svina mig och jag ska be dessa idioter dra åt helvete) men gud vad jag ångrar att jag inte bara accepter att det inte är nåt för mig. Skulle aldrig återupptagit den här skiten. För det kommer få mig att vilja DÖ, det är ingen underdrift.
Spontant tänker jag att du låter denna körskola få för mycket makt över vad du känner. Alltså jag fattar att du är besviken och kränkt, men alltså så mycket makt över ditt mående behöver du inte ge dem.
Är det körkort du vill ha eller upprättelse. Det låter ju som att du hoppas att de ska se vilken fantastisk elev du är och att du i princip redan är klar... Vilket du ju troligen inte är eftersom du bokade lektioner och inte uppkörning.