Inlägg från: Anonym (Salka) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Salka)

Pojkvän ljög att han var sjuk.

Jag hade gått fram och läst lusen av honom. Sen hade jag ringt en kompis och varit otröstlig. Sen hade jag förhandlat med mig själv och fortsatt vara ihop med honom. Ett år senare hade jag varit nergången av hans ständiga lögner och dubbelspel. När han satt med tv-spel på högsta volym för tionde kvällen i rad hade jag insett att jag aldrig älskat honom och gjort slut. Sen hade jag bott hos en kompis ett par dagar. Nästkommande år hade jag varit tvungen att bearbeta hans behandling av mig och funnit begreppet psykisk misshandel.
    De goda nyheterna är att inget av detta behöver hända dig, om du drar nu. Ditt lugna sätt ska du använda för att ta hand om dig själv, inte för att ursäkta ditt pucko till pojkvän.

• Anonym (Salka)

Hon lär inte vara den enda här som har eller har haft en puckad pojkvän. Inget att leka med, det är otroligt nedbrytande på ett sätt som inte gör en starkare.

Jag försökte ge ett exempel på vad som kan bli följden av att vara med en sån person. Eftersom hon inte svarar är de troligen fortfarande ihop. Det är ens eget val men fan vilka konsekvenser det kan få att inte gå från början och tänka att folk är värda en chans, särskilt om de spelar upp ånger. 

• Anonym (Salka)

Ibland är jag tacksam för den där killen för nu ser jag röda flaggor överallt. Sverige är ett singeltätt land för många av oss kan inte knyta an tydligen. Ibland är jag inte tacksam för den där killen för att jag är jävligt misstänksam nuförtiden vilket fjärmar mig från folk. Om man dumpar tidigare behöver man inte bli så överkänslig som jag blivit, tänker jag mig?

• Anonym (Salka)
    "Det är enkelt och möjligt att faktiskt skilja sig utan att bli ruinerad för både kvinnor och män."

Dels är detta inte sant för alla, finns massor av trådar om att det är svårt att skilja sig.

Dels har hon lyckligtvis inte gift sig än. Men hon svarar inte och är därför antagligen fortfarande ihop med killen trots att många tycker" dumpa han", så jag fattar inte, är det känsligt för dig att du är singel för att du inte kan knyta an eller något sånt?

För det du skrev hade väldigt lite med både tråden och mitt inlägg att göra. 
Svar på tråden Pojkvän ljög att han var sjuk.