Inlägg från: Padirac |Visa alla inlägg
  • Padirac

Vilket parti röstar du på i höstens val?

HSOF skrev 2022-09-11 14:05:48 följande:
    Vad är det för goja du sprider, påstår du att SD-politiker hög grad är gängkriminella?
    om jag inte missminner mig så är SDs politiker överrepresenterade i fråga om brottslighet, i fråga om nazism, i fråga om organiserad brottslighet, kopplingat till Kreml . osv osv.. överrepresernerade i jämförelse med befolkningen, andra partier, invandrargrupper.osv osv.

SDs politiker är helt enkelt som kohort de värsta av de värsta.   med statistisk säkerhet.

men jag kan missminna mig. Drömmer
  • Padirac
    Anonym (Oj) skrev 2022-09-11 20:34:17 följande:
    Hoppsan? Varför denna sjukliga besatthet av Ryssland? Tror du verkligen på det där själv? Hur många källor inhämtar du information om? Varför tror du man censurerar rysk massmedia i EU? Kanske för att de inte vill att vi ska få in olika synvinklar på fakta. Det ska bara finnas en vinkel som alla måste lyda efter. Hur ska annars maktapparaten i Bryssel få som de vill?
    Om jag tror att SD har fler representanter som har nära band med den ryska regimen?  

Utan tvekan
  • Padirac
    Flash Gordon skrev 2022-09-22 08:30:29 följande:

Jag tycker den här var lite intressant. SVT Valu

Talet "14"

SD är alltså näst största parti bland det vi kan kalla "utomeuropeiska invandrare"

.

Ordet "huvudsakligen" innebär alltså att utomeuropeiska invånare som kommit till Sverige i unga år kan hamna i vilken som helst av de övriga tre kategorierna. Där är SD också näst största part (utom i en)

.
    De verkar vara integrerade i fråga om politisk tillhörighet. Varnade inte du för att alla dessa personer skulle rösta på nyans?
Svar på tråden Vilket parti röstar du på i höstens val?