Inlägg från: Anonym (Ovärdigt värre) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ovärdigt värre)

Vilket parti röstar du på i höstens val?

Deprimerande siffror. Också att även detta forum numera domineras av SD´s smutsiga propagandasvans. Ett skäl för mig att vilja lämna sajten+ den låga nivån på de politiska diskussionerna överlag

Som väntat naturligtvis med tanke på ideologin från de som delar denna ideologi.

Anonym (Kung Jimmie) skrev 2022-09-09 12:08:03 följande:

SD såklart. Inget annat parti vill utvisa folk som inte hör hemma i Sverige. Sverige är ett land för svenskar. Inte för Hassan, Nooshi eller Mohammed.

Dessutom är Sverige fullt. Vi kan inte ta emot fler utlänningar.

Plus att man borde kunna på laglig väg kunna notera vad folk har för åsikter och även utvisa de som har konstiga åsikter om inkludering och integration. Inte heller dessa har något skäl att leva i Sverige.

Jag hoppas verkligen att det gör allvar av det tidigare förslaget att alla icke födda i i Sverige från 1970 och framåt utvisas på livstid.

Ditt inlägg är ett bra exempel på varför SD måste förhindras inflytande i vår demokrati för all framtid. Människor ska tystas för oliktänkande, utvisas för sina tankar, människor i nöd som lider av klimatkatastrofer och krigsvåld ska lämnas åt sitt öde om de inte passar den nationalistiska ariska mallen.

Om SD får makten på söndag kommer jag tappa allt mitt hopp till Sverige och svenskarna och aldrig mer rösta.

Framtiden som väntar med en sådan högerextrem och människofientlig regering vill jag slippa möta.
    Anonym (xx) skrev 2022-09-09 16:04:36 följande:
    Tack för denna viktiga påminnelse!

Denna grupp väljare är de farligaste eftersom de okritiskt använder sin röst till en slags omogen hämndaktion och underskattar farorna eftersom de inte är insatta om historien eller orkar bry sig.
    Anonym (xx) skrev 2022-09-09 16:04:36 följande:
    Politikerna förtjänar inte bättre, men svenska medborgarna gör.
Svar på tråden Vilket parti röstar du på i höstens val?