Anonym (....) skrev 2022-09-06 16:49:03 följande:
I själva ursprungsfrågan har du fortfarande inte rätt. Kommer aldrig få rätt heller.
JO, loperamid går ut i blodbanan, men den klarar inte av att passera blod-->hjärnbarriören så bra eller alls på vissa.
Och du inte påvisat detta är fel, så då har jag rätt per automatik då ingen ny information har kommit som berättar annat
Anonym (....) skrev 2022-09-06 19:39:23 följande:
Kom ut i The real World så kanske du lär dig något
Mmm, den har lärt mig detta och den där verkligheten du pratar om, så du säger du inte är i den riktiga världen och med tanke på ditt fel du skrev om att loperamid inte når blodbanan?
För kanske du ska hävda att loperamid inte når blodbanan igen?
Anonym (....) skrev 2022-09-07 12:44:02 följande:
Och ändå så får du till det fel.
Jaså, varför väntar du med sakligt påvisa det också.
Som du ser ovan så saknas detta påstående av dig fortfarande.
Anonym (....) skrev 2022-09-08 07:32:48 följande:
Dåligaste rådet av dig på länge.
Självklart ska ts berätta hur många tabletter hon tar.
Det är ett utmärkt råd initialt och om TS löser detta, sen i ett senare läge sure, då kanske man får söka för det.
Men på arbetsplatsen fyller det ingen funktion alls, utan kan bara skapa problem.
Anonym (....) skrev 2022-09-08 14:08:09 följande:
Klyban: Nej, jag glömde inte att berätta det. Vad rådet är har du själv skrivit i inlägget jag signerade. Har du glömt vad du själv skriver?
Jo, och det är lite lustigt då vi väntar fortfarande på att du ska påvisa annat.
Men du fallerar varje inlägg, komemr det ta lång tid till?
Anonym (....) skrev 2022-09-08 19:34:06 följande:
Klyban: Ser det ut som att jag ville ha ett svar? Svaret på kin fråga framgår tydligt. Du har glömt vad du själv har skrivit.
Svar?
Nja, jag väntar på att du ska påvisa annat, men du fallerar varje gång.
Se ovan så saklig du är
= Inte saklig alls.
Anonym (....) skrev 2022-09-09 14:25:32 följande:
Kanske hade du sluppit det om du faktiskt skrev relevanta, korrekta och rätt saker som hade kunnat hjälpa istället för allt osammanhängande svammel du ALLTID kommer med i ALLA trådar.
Vad skriver du för relevant, för vi lärde oss redan vid ditt första inlägg till mig, att loperamid visst når blodbanan och du fick en utmärkt källa som bevisade det också.
Anonym (....) skrev 2022-09-09 15:53:37 följande:
Behövs ingen mer saklig beskrivning av vad som är fel än att allt du skriver är fel och inkorrekt. Osammanngande svammel är vad det är.
Någon saklig beskrivning alls då?
För nu har jag rätt och du skriver inget sakligt.
Och då på tal om svammel då!
Anonym (....) skrev 2022-09-10 10:31:41 följande:
Nej, jag glömde inte att påvisa det. Du däremot glömde vad du själv skrivit och vad du tidigare svarat på. Precis som vanligt.
Vanligt att även ta blodprover för drogtestning på arbetsplatser.
Med drogtestning så är poängen att testa om mam använder droger. Inte testa om man är onykter.
Vi väntar fortfarande på du ska påvisa att jag har fel, men du har än inte ens försökt, och det berättar du bara en sak och att du inget har.
Nej, här är det inte alls vanligt med blodprov för drogtestning på arbetsplatsen.
Och vi har slutat med urinprover, då dessa berättar inte det man verkligen vill veta och om den anställde är nykter på arbetstid.
Och varför en arbetsgivare vill äga din fritid, det är en gåta, men mer och mer ger upp den tokiga idén att äga den anställdes fritid, då det innebär 10-20% av arbetsstyrkan försvinner.
Så vart tar man alla dessa blodprover på anställda?
Eller är det något du inte kan beskriva sakligt heller?
Dock inser jag att ingen saklighet kom om loperamid som du sade var fel, det innebär per automatik jag är korrekt i min information och styrks av sjukvården också.
Det är jobbigt att alltid ha rätt.