• klyban

Dimor

Anonym (....) skrev 2022-09-05 14:36:57 följande:
    Klyban: Och ändå så får du aldrig till det rätt....

Sakligheten dikterar fortfarande jag har rätt, och ingen saklighet du gett har visat sig berätta att jag skulle ha fel i det allra minsta.

Så tills din saklighet kommer som berättar jag har fel, så står vi här med att jag har rätt och du visste inte bättre.
    Och man inser också att du ENDAST var här för min skull och att du kommentera något du inget visste om.

Men först får du börja med sakligheten förklara vad som inte blev rätt, för det saknas nu och kommer ingen saklighet så finns det bara jag som har rätt av oss två.
    SÅ kommer denna saklighet snart?
    För det är jobbigt att alltid ha rätt.

Anonym (....) skrev 2022-09-05 14:36:06 följande:
    Anonym (D-test): Finns många arbetsgivare som har årliga drogtester på sin personal. Vanligast är nog dock enbart urinprov. 

Mer och mer går över till salviprov, då urinprov inte kan påvisa att du är onykter eller inte, bara påvisa metaboliter och dessa är icke psykoaktiva och metaboliter är enligt lag inte nog för ge en drograttfylla, det kan endast blodprov ge och samma gör att mer och mer arbetsgivare övergår till en säkrare metod att avgöra onykterhet och salivtester.(Inte heller dom är precisa nog, men bra mycket bättre än urinprov att avgöra onykterhet.)

Detta har jag lärt mig i verkligheten och inte på FL.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (....) skrev 2022-09-05 19:15:29 följande:
    Som jag sa, och ändå så får du aldrig till det rätt... 

Din saklighet är inte existerande för detta, och det innebär per automatik jag hade rätt.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (....) skrev 2022-09-06 08:51:11 följande:
    Mitt inlägg är inte menat som sakligt. 

Och per automatik rätt  nu då...

Det är jobbigt att alltid ha rätt.

• klyban
    Anonym (....) skrev 2022-09-06 16:49:03 följande:
    I själva ursprungsfrågan har du fortfarande inte rätt. Kommer aldrig få rätt heller. 

Länken berättade jag hade rätt, och någon saklighet som tyder på annat EXISTERAR INTE.
    Och du levererar inte heller, så igen per automatik.

Och varför du är ute efter att få fakta fel är en gåta, men att du är ute efter min person är helt klart.
    Synd bara att jag har rätt, det är ju en "lite" petitess dom du inte klarar dig över.
    Och vilken hjälp du är för TS är en gåta och när du bara är här för mig.

• klyban
    Anonym (....) skrev 2022-09-06 19:39:23 följande:
    Kom ut i The real World så kanske du lär dig något
    Yes, det är där jag lärt mig saker som jag hade rätt om, du vet det som du inte klarar av att sakligt påvisa ärt fel Solig
  • klyban
    Anonym (....) skrev 2022-09-07 12:44:02 följande:
    Och ändå så får du till det fel. 
    Det kan du inte påvisa sakligt = per automatik har jag rätt då källan också ger mig rätt.
    Anonym (Hjälpinöd) skrev 2022-09-07 13:54:48 följande:
    Jag läste runt lite på nätet och såg om en person som åt loperamid dagligen. Och det visade aldrig något på piss prov. Förutom en gång när denna tog loperamid på morgonen samma dag och lämnade prov efter ett par timmar. Då skrev denna att det hade påvisat fentanyl. Även fast han aldrig varit i närheten utav det? Så ja blir lite nojig att de ska ske något liknande i min situation.. va tror ni?

Nej, du behöver nog inte vara nojig, du berättar bara jag äter Loperamid och om det visar något så bör de veta.
    Jag vet inte om det syns eller inte, det har jag inte stött på innan, det i sig betyder varken eller.
    Har du börjat lägga upp en plan än hur du ska tackla detta.

(Bry dig inte om min svans, jag har såna som förföljer mig och tror sig veta bättre ibland, men de klarar aldrig av att påvisa det sakligt.)

• klyban
    Anonym (Hjälpinöd) skrev 2022-09-07 18:53:22 följande:
    Okej va skönt och veta. Ska ja uppge innan att ja äter loperamid så dom vet om de ? Undrar dom något om dom ser mängden . Om dom misstänker missbruk då menar jag? 

Uppge inga mängder och frågar dom så kanske det är smart och inte säga man äter kartor i taget och 8 är maxdosen per dygn.
    Men vid drogtest så bör inte detta vara en sak då det är ett receptfritt läkemedel.

• klyban
    Anonym (....) skrev 2022-09-08 07:32:48 följande:
    Dåligaste rådet av dig på länge. 

Självklart ska ts berätta hur många tabletter hon tar. 

Vad är, du glömde av att berätta det.
    Ja, självklart ska h*n berätta det och få dom konsekvenserna på sig, bra råd som kan vara skadligt för TS.

Anonym (Hjälpinöd) skrev 2022-09-08 11:14:21 följande:
    Nej jag håller nog med dej Ja tror inte de äe en bra idé att tala om hur mycket jag äter. Utan bara nämna innan att ja tagit dessa tabletter. Sen borde de ju kvitta hur mycket ja tagit av dom egentligen eftersom de inte är ett olagligt preparat .

Det uppfyller ingen funktion att du berättar du äter hela kartor, och det du ska titta på är vad du ska göra och komemr en drogtest så gör du som vi sagt.

Och skulle det vara så att detta inte funkar alls för dig, så berättar du detta till läkare.
    Men här är det en stor chansning, för att hitta en läkare som förstår och agerar korrekt är svårt.

Du ser ju min svans, det handlar bara om att hacka på mig och hoppa på min person.
    Men det är lugnt, beror mig inte alls, tycker däremot dom är komiska och speciellt som nu när sakligheten inte existerar.
    Dock udda h*n inte förstår problematiken som kan uppstå när man säger äter mer än 8 per dygn, kanske det beror på bristande livserfarenhet vi har utanför FL.

• klyban
    Anonym (....) skrev 2022-09-08 14:08:09 följande:
    Klyban: Nej, jag glömde inte att berätta det. Vad rådet är har du själv skrivit i inlägget jag signerade. Har du glömt vad du själv skriver? 

Om du beskriver detta sakligt, så kanske du kan få ett svar.
    Men insett du har inte svarat på en enda sakligt.

Anonym (Hjälpinöd) skrev 2022-09-08 12:19:50 följande:
    Ja jag tycker du har helt rätt. De låter illa att tala om att man äter kartvis av ett läkemedel. De förstår nog de flesta att om man får höra något sådant så är de något som inte stämmer.

Ja tänker ta ditt råd och ja tror de kommer gå hela vägen.
    Ja har funderat på förut att om man inte kan ringa till någon läkare och förklara problemet och se vad dom säger ? Ja undrar om dom hjälper en då eller om mam blir anmäld till socialen på en gång. Med tanke på att loperamid inte är olagligt så tycker ja egentligen man borde kunna söka hjälp hos nån läkare utan att de ska bli konsekvenser ? Men va vet jag.. världen fungerar ju sällan som man själv tycker är logiskt.

Dock så finns alltid läkaren kvar och om det visar sig att detta blev för mycket för dig.
    Men hitta en som förstår såna här problem är svårt nog på de berusande beroendeframkallande läkemedlen.

Men du har någon vecka att dra ned någon tablett, och sen kör du antar jag och det är bara börja förbereda sig mentalt under tiden.

• klyban
    Anonym (Hjälpinöd) skrev 2022-09-09 11:17:15 följande:
    Ja instämmer helt. Bara massa onödigt tjafs !

Ber om ursäkt för min svans, de dyker ofta upp i såna här trådar där man försöker hjälpa någon och som är i ett behov av hjälp också och hur de inte deltar i något som tråden är till för.

Har du dragit tillbaka åtminstone en tablett än?
    Förresten tar du alla på en gång eller utdelat under dagen?
    Tänker lite på hur du tagit och om det är allt på en gång eller utdelat och sen vart man tar bort de sista.
    För de sista ska man ta bort är den på kvällen och med tanke på sömn.

Svar på tråden Dimor