Dimor
Och per automatik rätt nu då...
Det är jobbigt att alltid ha rätt.
Och per automatik rätt nu då...
Det är jobbigt att alltid ha rätt.
Länken berättade jag hade rätt, och någon saklighet som tyder på annat EXISTERAR INTE.
Och du levererar inte heller, så igen per automatik.
Och varför du är ute efter att få fakta fel är en gåta, men att du är ute efter min person är helt klart.
Synd bara att jag har rätt, det är ju en "lite" petitess dom du inte klarar dig över.
Och vilken hjälp du är för TS är en gåta och när du bara är här för mig.
Uppge inga mängder och frågar dom så kanske det är smart och inte säga man äter kartor i taget och 8 är maxdosen per dygn.
Men vid drogtest så bör inte detta vara en sak då det är ett receptfritt läkemedel.
Klyban: Nej, jag glömde inte att berätta det. Vad rådet är har du själv skrivit i inlägget jag signerade. Har du glömt vad du själv skriver?
Klyban: Ser det ut som att jag ville ha ett svar? Svaret på kin fråga framgår tydligt. Du har glömt vad du själv har skrivit.
Ber om ursäkt för min svans, de dyker ofta upp i såna här trådar där man försöker hjälpa någon och som är i ett behov av hjälp också och hur de inte deltar i något som tråden är till för.
Har du dragit tillbaka åtminstone en tablett än?
Förresten tar du alla på en gång eller utdelat under dagen?
Tänker lite på hur du tagit och om det är allt på en gång eller utdelat och sen vart man tar bort de sista.
För de sista ska man ta bort är den på kvällen och med tanke på sömn.