39 och planera barn
Nu visar ÄL testet positivt tidigare än vanligt så jag hoppas kroppen återställt sig. har haft vansinnigt ont i natt så att jag vaknat i båda äggstockarna så hoppas det är ett bra ägg som släppts nu 😃
Nu visar ÄL testet positivt tidigare än vanligt så jag hoppas kroppen återställt sig. har haft vansinnigt ont i natt så att jag vaknat i båda äggstockarna så hoppas det är ett bra ägg som släppts nu 😃
Hej på er
nej det gick inte vägen den här gången för oss så vi får ta nya tag om några veckor igen! Lycka till ni andra 🤗
Så tråkigt! Men håller tummarna för nästa gång ♥️
BIM -8. Annorlunda värk i brösten, utmattad, illamående och lite yrsel. Jag känner igen det från tidigare graviditeter. Bara vänta... 😳 Hoppas det går bra för er andra! 🤗
Låter ju positivt! Håller tummarna för dig! imorgon är domedagen för mig, kommer mensen Denna månad så sjunker tempen imorgon.
Ömma bröst men det är standard mellan ÄL och mens. Svullen så jag ser ut att vara i vecka 20 😂 det var jag förra månaden också och då var jag ju gravid men litar inte på det som ett tecken. Sen har alltid mensen sjunkit dag 27 så det är imorgon som avgör oddsen.
Jag tror inte det tagit sig denna månad då tempen är mer svajig förra månaden då det faktiskt blev något även om det inte stannade kvar var den mer jämn så jag har räknat bort detta försök. Men klart jag stannar om jag skulle ha fel ♥️
Jag hade ett MA 2015, hann inte få en mens innan jag var gravid igen och i april 2016 föddes min yngsta så då stämde det, men nu är jag så tveksam. Förra månaden kände jag mig gravid det gör jag inte nu. Testade pos ÄL+11 då men det stannade ju inte kvar tyvärr. Men vi får se, borde få spottings framåt kvällen om mensen kommer imorgon. Sen vet man ju inte den kan ju vara sen också på grund av MF men min ÄL kom tidigare än vanligt så blir spännande 😂