Inlägg från: Anonym (N) |Visa alla inlägg
  • Anonym (N)

Borderline - hur har ni killar bemött era partnerns/dejt om ni får reda på att de har haft borderline???

Jag berättade det första gången jag och min nuvarande kille träffades tror jag , innan det var något mellan oss.. en gemensam vän som jag hade dejtat lite presenterade oss för varandra. Han var väldigt förstående då faktiskt.

Sen började jag och min kille träffas, jag blev oplanerat gravid nästan direkt , fick tidigt missfall och mådde inte så bra , vi bråkade mycket men så blev jag gravid igen 2 månader senare och nu har vi en son som är 6 månader gammal (jag har 2 barn sen innan också) .. Det har inte varit lätt, tycker humörsvängningarna blev ännu värre när jag var gravid .. grät nästan varje dag. Och ofta när vi bråkar använder min kille det mot mig, säger att han kan använda det mot mig i en vårdnadstvist osv..

Brukar säga att han visste ju det från början.. och jag är inte heller direkt någon kaninkokerska men har lätt att gråta och han tycker ofta att jag söker bråk .
    Tråkigt att din kille reagerade så .. personer med Borderline kan ju vara så olika.. och det är ofta vi själva som lider mest. Hoppas nästa kille du träffar är mer förstående! Har förresten en bra killkompis med Borderline också och han har inga problem att få tjejer iallafall .,

Svar på tråden Borderline - hur har ni killar bemött era partnerns/dejt om ni får reda på att de har haft borderline???