Är en hård kuk viktigt i ditt förhållande?
Hej!
Det borde ha rätt stor betydelse vad det är för typ av sex man har tänkt sig att ha.
Är det två kvinnor som ägnar sig åt varandra är det väl inte aktuellt då det inte finns någon naturlig snopp med i sammanhanget helt enkelt. Strapon är väl ett substitut men hur väl det fungerar kan jag inte svara på då jag inte har erfarenhet av det.
Är det sex där det INTE förekommer någon form av penetration har jag svårt att se att det har jättestor betydelse men det är ju en väldigt tydlig bekräftelse på att den som blir hård också har typ reagerat på sexet och har ett utbyte av det. Fast det borde man väl mörka av ändå trots allt.
Vid onani är det väl också en slags bekräftelse på mannens förmåga att genomföra penetration om han blir hård, men där fyller väl hårdheten bara den funktionen, det behövs väl egentligen inte annars. Men måste vara lite klurigare att stimulera en snorre som aldrig blir hård oavsett upphetsning.
Vad är poängen med att du frågar? Vill du ha någon form av bekräftelse? Har du omfattande potensproblem och lider av det är det vården du ska kontakta för hjälp, din hälsocentral helt enkelt.