• Anonym (Mr cool)

Är en hård kuk viktigt i ditt förhållande?

Som rubriken säger, är en hård kuk viktig i ditt förhållande? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är en hård kuk viktigt i ditt förhållande?
  • Anonym (Kaffedraken)

Erigerade saker gör folk lyckliga.
    Se bara vad glada alla är när dom skuttar runt Midsommarstak,,, stången.
    Och vad imponerade folk blir av skyskrapor och höga torn.
    Länge leve Kuken.

• Anonym (Kaffedraken)

Om man nån gång sett minen på en kvinna när hans Manhood inte funkar, då vet man att en hård kuk är viktig.

• Anonym (Hård man)

Hej!

Det borde ha rätt stor betydelse vad det är för typ av sex man har tänkt sig att ha.

Är det två kvinnor som ägnar sig åt varandra är det väl inte aktuellt då det inte finns någon naturlig snopp med i sammanhanget helt enkelt. Strapon är väl ett substitut men hur väl det fungerar kan jag inte svara på då jag inte har erfarenhet av det.

Är det sex där det INTE förekommer någon form av penetration har jag svårt att se att det har jättestor betydelse men det är ju en väldigt tydlig bekräftelse på att den som blir hård också har typ reagerat på sexet och har ett utbyte av det. Fast det borde man väl mörka av ändå trots allt.

Vid onani är det väl också en slags bekräftelse på mannens förmåga att genomföra penetration om han blir hård, men där fyller väl hårdheten bara den funktionen, det behövs väl egentligen inte annars. Men måste vara lite klurigare att stimulera en snorre som aldrig blir hård oavsett upphetsning.

Vad är poängen med att du frågar? Vill du ha någon form av bekräftelse? Har du omfattande potensproblem och lider av det är det vården du ska kontakta för hjälp, din hälsocentral helt enkelt.

• Freddie K

Jo, jag tycker att en hård kuk är viktig! Den behöver inte vara så stor, men hård!

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Arjahi

Kvinnor man umgås med blir arga om den inte är hård.

• Anonym (a)

Jävla tramstråd. Är ni 14 år eller?

• Anonym (Kaffedraken)
    Freddie K skrev 2022-08-20 10:01:54 följande:

Jo, jag tycker att en hård kuk är viktig! Den behöver inte vara så stor, men hård!

Håller med. Gärna grov.
  • Freddie K
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-08-20 11:11:34 följande:
    Håller med. Gärna grov.
    Jo, jag vill i alla fall ha den lite mindre så jag kan ta hela i munnen. Skäms
  • Anonym (Kaffedraken)
    Freddie K skrev 2022-08-20 11:13:05 följande:
    Jo, jag vill i alla fall ha den lite mindre så jag kan ta hela i munnen. Skäms
    Ok. Själv så blir jag upphetsad av att den är större, så att jag inte kan ta hela i min mun.
  • Freddie K
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-08-20 11:15:07 följande:
    Ok. Själv så blir jag upphetsad av att den är större, så att jag inte kan ta hela i min mun.
    Ja, alla är vi olika. .
  • Anonym (Lajla S)

Jag tycker hårdhet och grovlek är viktigare än längd.  

• Anonym (Är)

är det viktigt med en blöt fitta i förhållandet så är det viktigt med hård kuk med  

• CTP

Jag röstade JA,,,, Men jag vill samtidigt säga att älskar man någon så löser det sig, finns så mycket mer!
    Skulle det bara hänga på kuken så skulle nog många förhållanden spricka.
    Finns ju hur mycket roliga leksaker som helst att leka med i ett förhållande och är ingen av er rädd eller svartsjuk så kan man ta hjälp av andra män.

Använd er fantasi och ha trevligt är nog mitt budskap

• Anonym (Jossan)

Beror på vad man menar med hård....
    Att den är hård som en pinne?
    Att den är hård så den står rakt upp?
    Att den är hård så den står rakt ut?
    Att den är hård så det går att penetrera med den?

Jag har haft sex med killar med allt från 13 cm till nästan 30 cm och olika grova. De med små har ofta hårdare och de med stora lite mjukare/böjligare. För min egen smak föredrar jag en större framför en mindre oavsett hårdhet. Bara det går att knulla.

Svar på tråden Är en hård kuk viktigt i ditt förhållande?