Otrogna män och deras egenheter
Jag gillar sex och har träffat män från nätet en hel del genom åren, och vissa av dem har varit gifta eller sambos med andra. Nu ligger jag här i soffan och funderar över det, och undrar varför märker inte fruarna nåt? Ni kvinnor som har män här vet ni att era män inte är otrogna?Skulle ni vilja ha ett samtal från den andra kvinnan eller vill ni inget veta?
Sen undrar jag varför dessa män pratar ganska mycket om sin fru och hur de kommit isär. Och berättar om sitt familjeliv och vad som händer i deras liv. Barnet som ska ha födelsedag. Varför behöver jag få veta om det? Och om jag inte ger någon speciell respons och försöker visa mig allmänt ointresserad så kan det hända att de ändå verkligen envisas med att berätta om sitt dåliga äktenskap till exempel. Fast en av dem hade det bra med sin fru och berättade om deras romantiska dejter tex. och han var hur glad som helst. Visade deras gulliga sms till varandra. Varför berätta om sånt? Verkade nästan som att han väntade sig att få beröm eller nåt.
Det här är inget gnäll eller klagotråd utan jag undrar hur dessa fungerar. Jag var bara ute efter sex och det fick ju männen också så varför ville de prata en massa?
Jag tror inte min man är otrogen och vore han det skulle jag inte vilja veta det heller. Så nej, du behöver inte börja ringa samtal till höger och vänster.
De pratar om sitt liv av flera anledningar - för som så mycket annat finns det ju inte bara ett skäl till varför det ena eller det andra sker. En anledning är att det är rätt ointressant att ligga med någon (vecka in och vecka ut) utan att få någon form av djupare kontakt. Och på samma sätt som vänner måste ge och och få information om varandra behöver detta också ske i en en sexuell relation om den ska fortgå. Ok att ha sex ett fåtal gånger med någon där man inte klickar med kommunikatornsmässigt, men efter ett tag behövs något mer. Jag antar att du inte har haft längre relationer med män vars liv du funnit ointressant, eller?
De vill också visa dig vilka de är och hur deras relation ser ut - eftersom relationen är en stor del av vilka de är. Jag menar många har säkert varit tillsammans med sin fru i 15-20 år. De pratar därför om sitt liv för ibland är det enklare att anförtro sig till någon som inte är så innästlad i ens liv. Man kanske inte vill att de man umgås med som par ska veta en massa (dåliga) saker om ens relation. Det kan bli för jobbigt för alla inblandade. Tro mig - det är ganska jobbigt att sitta på den där middagen och veta att han/hon gör si eller så och låtsas att allt är som vanligt. Men så vet man att han ibland är en riktig mupp.
Dessutom tror jag att den flesta otroheter startar för att man klickar i kommunikationen och sen går vidare till sex. Det är nog sällan man hoppar i säng med någon så där vips. Den spärren har nog de flesta. För att otrohet ska ske måste nog ens spärrar nötas ner under längre tid.
Vad jag inte fattar är hur du inte har kunnat räkna ut dessa saker själv.