Inlägg från: Anonym (Fia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fia)

Konstant överhettad av värmen nu

Inbakade flätor (ju fler desto bättre) exponerar hårbottnen så att man blir lite avkyld. Se dock till att ha någon form av huvudbonad, om du går ut i solen, så att du inte bränner dig!

• Anonym (Fia)
    Anonym (Varm) skrev 2022-08-13 21:18:44 följande:
    Oj var köper man en sån???

Jag googlade kylväst och fick flera träffar. Dessutom finns det tydligen kylmössor, kylarmband och lite annat smått och gott!
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Jag vill tacka livet!) skrev 2022-08-13 21:40:49 följande:
    Älskar sommaren! Det är aldrig tillräckligt varmt tillräckligt länge! Underbart sådana här dagar, livet känns enkelt, alla ser vackrare ut sådana här sköna underbara dagar. Kvällen var fantastisk fin! Jag älskar livet när det är så här! Är otroligt tacksam för denna sköna, härliga, fantastiska, underbara dag! Tack! Ni som klagar får ju det hela resten av året så ni kan väl stå ut någon dag utan att klaga direkt det blir 25 grader? Det är ju så kort i det här landet. Efter det här varma härliga här åker jag till Cypern till varmare väder.

Läs inlägget av Jonnynilsson här ovan, så ser du att det är fullt möjligt att njuta av värmen och samtidigt känna medlidande med människor som får huvudvärk och kräks av den. Ha det så trevligt på Cypern!
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Jag vill tacka livet!) skrev 2022-08-14 01:28:06 följande:
    Men de har ju inte medlindande för oss som lider när det är mindre än 16 grader hela resten av året. 

Inte? Tycker de att du är en stoppkloss när du inte vill gå ut? Brukar de kalla dig för fånig när kölden ger dig huvudvärk och får dig att kräkas? Kallar de dig för "sucker" och säger åt dig att flytta till Dubai? I så fall tycker jag att du ska byta umgänge.
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Jag vill tacka livet!) skrev 2022-08-14 15:26:49 följande:
    Vi gnäller inte och startar inte trådar här där vi klagar för att det är 0 grader ute första dagen det händer. Vi inser att man vänjer sig vid vädret. Men så fort det blir en dag av 25 grader varmt gnälls det här första och enda soldagen och ni missunsammar alla att ha det varmt och skönt.

Du gnäller i den här tråden och många andra gnäller och tycker att semestern var kass bara för att enbart hälften av dagarna hade en temperatur över 25 grader. Helt ärligt tycker jag att den sortens gnäll som du ägnar dig åt är den allra värsta. Att människor klagar på vädret kan jag leva med, men att racka ner på folk för att de söker hjälp är riktigt lågt.
Svar på tråden Konstant överhettad av värmen nu