Någon som ör 40+ och gör/ska göra IVF?
Ja, vi ligger ju precis i fas. 😊
Jag har testdag på självaste julafton. Är på RD 4 Nu. Får se om jag vågar testa lite tidigare, eller kanske senare. Vill inte bli ledsen och besviken på julafton, om inte annat så för barnens skull.
Jag har haft ganska kraftig hosta men hoppas och tror att embryot ligger väl skyddat. Har också snappat upp det där med immunförsvaret, vet dock inte vad jag ska tro men tänker att det ligger utanför min kontroll hur det än ligger till.
Är också rädd för att misslyckas. Själv vågar jag knappt hoppas, försöker vara beredd på att det kommer bli fler försök. Känner inget speciellt just nu. Jag är mest hängig från min virusinfektion.
Grattis till två blastocyster!! ☺️ Det var ju jättebra resultat. Håller med dig om att det hade varit fantastiskt bra om vi i Sverige hade kunnat få kromosomerna kollade. Särskilt på oss äldre! Tänkte på det när kliniken sa att min blastocyst var av toppenkvalite, att vi inte vet ett skvatt om hur det ser ut inuti. Hade man kunnat rensa bort de embryon som inte har rätt förutsättningar så hade varje insättning haft väldigt bra förutsättningar och ökad chans till graviditet. Nu känns det som ett lotteri.
Men tack och lov räckte det att tina ett embryo. Jag var jätteorolig för att de skulle behöva tina upp flera. Men kliniken lugnade mig och sa att de brukar klara upptining, ca 95 % gör det.
Krya på dig också!
Och lycka till! ✊✊✊
Ja detta är verkligen lite av ett lotteri?
Jag har testdag den 25:e! Väldigt lika med andra ord !
Idag känner jag mig dock inte alls särskilt hoppfull . Börjar få värmevallningar och andra känningar jag brukar få innan mens? Men man får väl inte ge upp hoppet än
Stort lycka till själv och hoppas du mår bättre .