BIM sept -22
@TrueResolution
Jag förstår dig helt och hållet! Jag var INTE såhär galen när jag skaffade mina barn sedan innan, 12 och 9. Jag var 18 vs 21 år gammal när jag fick dem. Första barnet tog 12 månader av konstant nuppande tills vi fick komma på utredning och göra VUL och då var jag 6v gravid? Andra barnet gick på andra försöket. Nu 9 år senare med en annan man och vi sa till varann att vi skulle sluta skydda oss och bara ta det chill?. jo tack jag är INTE chill alls. Vill bara vara gravid NU nu nu nu?.
Så den här galenhete jag har nu känner jag inte igen. Tog typ 7 test förra månaden när jag var gravid. Sen köpte jag ägglossningstest bara för att få testa nått i alla fall. Man blev ju väldigt glad när ägglossningstestet gav positiva svar dag efter dag innan LH stegringen.
men somsagt nu ska man klara av att vänta igen till man kan testa med gravtest.
BtW vill du ha råd ang dina gravtest så ladda upp bilder så kan vi hjälpa dig se med fler ögon om vi ser något streck <3
EXAKT SAMMA HÄR! Vi skulle också bara sluta skydda oss först och jag började bli lite manisk med det här chillandet (så himla långt att vänta mellan varje ÄL..) Så bestämde oss för att försöka mer timeat med ÄL-tester och timea in våra stunder. Men det här har ju gjort en ännu mer manisk snarare än chill...
Känner efter för symptom var steg man tar och OM man mot förmodan skulle känna något så viftar man bort det lika snabbt för att inte få upp hoppet. Helt galet hur samma hjärna kan spela på två planhalvor av åsikter samtidigt.
Samma med testerna, det känns "ok" att testa såhär tidigt från ÄL+5/6, men så fort det närmar sig BIM drar jag mig mer och mer för att testa de senaste månaderna. Säga vad man vill om nya chanser hit & dit men man blir så otroligt besviken varje gång och en liten del av hjärtat går sönder.